STEIKE TA – DER VAR DET GJORT

Har egentlig grua meg gaaanske så lenge for å få rydda i utstyrs-boden min..for fyttikatta, det trengtes. Det er jo SÅ enkelt å bare lempe tingene inn der når jeg er ferdig med noe – for å “ta det senere”..men når jeg ikke har noen til å holde meg i øre – blir det “senere” veeeeldig mye senere..tji-hi =P

Men nå er det gjort!! Rydda ut absolutt alt – vaska ned hele boden – sorterte & kasta – og stabla på plass igjen resten.

Trur jeg lar før- og etterbildene få tale for seg selv..hehe 😉

 

 

 

 

 

..og se..jeg fikk til og med plass til å henge opp tur- og arbeidsklær, når jeg fikk rydda vekk alt som lå å spente bein for meg.. =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #tirsdag #rydde #ryddesjau #vaske #rundvask #bod #utstyr #turutstyr #verktøy #bildeler #husoghjem

12 kommentarer

Siste innlegg