OKEY – SÅ BLE DET TULL-SHOPPING LIKEVEL

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg i dag (dere finner link til alle dagens innlegg nederst på siden her), så starta jeg dagen med litt shopping av nødvendige ting. Men jeg klaaaarte jo ikke å la være å røske med meg et par ufornuftige ting i samme slengen…=D 

Bare se..veldig fine, og passa godt inn sammen med mine andre retro-grønne kjøkkenting..men absolutt ikke nødvendige..hehe =P

Men disse, derimot..de KAN jo vise seg å være veldig nødvendige..sant?? =D


 

Ha en nydeligvakker kveld, alle sammen <3

Gikk du glipp av noen av de andre innleggene mine i dag, finner du de her 🙂

BØLGESKVULP
TIL REGNET KOM
MER BJORR-MAT

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #mandag #nyuke #shopping #kjøkkenting #fiskeutstyr

15 kommentarer

Siste innlegg