VASKE-PLASKE-KOSE-MOSE-DAG

Yepp..da er jeg ferdig med dagens jobb-prosjekt..rundvask i et hus som skal leies ut. Det var meninga først at det skulle selges, men nå har de bestemt seg for å leie ut i stedet.

Det er mange-mange måneder siden jeg skravla med denne venninna mi, øye til øye, så det var veldig koselig..vi skulle ta hovedetasjen i dag, og vaskinga gikk som en lek, med masse latter og felles, nordnorsk bannskap når ting ikke var helt som man ville, hehe 😉

Ei flott beliggenhet på huset, da..

 


 

Og inni all vasking og plasking, tok vi oss tid til lunsj-pause og bare kose-mosa oss i sola =)

…og SELVFØLGELIG litt ekstra kaffekos 😉


 

Så alt i alt var det en superkjekk arbeidsdag – og vi ble begge to litt “up-to-date” med hva som foregår i livene til hverandre =D

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #arbeide #jobb #vaske #vaskejobb #rundvask #pause #lunsj #mat #rundstykker #pålegg #jordbær #kaffe #sjokolade #kos #venner #venninner #vennskap

12 kommentarer
    1. dette hørtes veldig koselig ut ja,etter år i vaskebransjen selv ,så hvet jeg hvor fort timene går i godt lag selv om jobben er vaskejobb ,herlig med vinterstue der da,det kunne jeg tenkt meg

    2. fruensvilje: Ja det er akkurat det – har nemlig også brukt mange år av livet mitt i renholdsbransjen – og det er myyyye triveligere når man har noen sammen med seg =) Ja vinterstue er genialt – hadde det i huset jeg hadde med faren til guttungen – og DEN savner jeg litt, ja..hehe =P

    3. Ja det kan være koselig å jobbe når man jobber med de rette folka..BRA dere koste dere litt også! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg