FISKEMIDDAG…JOVISST!

Når jeg farter rundt som jeg gjør, uten mulighet til å lagre mat, blir det ofte boks- og posemat til middag. Men i dag hadde jeg fått tak i fiskeburger..med tomat og ost..


 

Siden det høljeregner i støytene, valgte jeg å finne litt ly for å kokkelere – og fant faktisk en utrulig trivelig rasteplass..mer utfyllende om den i neste innlegg 😉

Til å være ferdigkjøpt, smakte den veldig godt 🙂

Og så ble det selvfølgelig tid til en kaffeskvett, før man humpa videre 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #middag #primus #mat #fiskeburger #potetmos #friskluft #rasteplass 

16 kommentarer
    1. Så koselig dette så ut da, primuser og steking av middag på tur 🙂 Og tilmed kaffi etterpå, kan man få det bedre på tur en du har det 🙂 Tror ikke det <3

    2. Ida Caspara: Hehe..nei det eneste er at jeg foretrekker bål foran primus..men IKKE når det regner sånn som i dag, hehe 😉 Så ja..jeg har det godt :))

    3. Ja fisk må man ha!! De fiskekakene er gode de..har ikke smakt den der…men de med hvitløk er også god! Har du hatt en regnværsdag? Det er ikke ofte du har hatt på turen..men du greier deg du.. ikke noe problem det, ser jeg..hihih. ha en god kveld! (henger litt etter med å lese her…)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja de var veldig gode, de fiskeburgerne..blir nok å kjøpe de flere ganger..og prøve de med hvitløk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg