SKAL – SKAL IKKE

Åh fysj, nå ble jeg veldig i bedaring her! Etter nesten ett døgn med surring på Dovrefjell, satte jeg nesa videre nordover..yepp..hjem til is-ødet..oooh kor æ glede mæ..NOT!

Så passerte jeg Oppdalsporten, og fikk en velkjent knute i magen. Den knuten som jeg vanligvis følger blindt – også kalt magefølelsen. Den sa, ta av til høyre litt lenger frem, og inn på RV3..Østerdalen neste.


 

Jeg elsker å kjøre Østerdalen!

Men – dessverre er det et økonomisk aspekt i dette også…så nå står jeg og kongen trødd langt oppi gokk, mellom “porten” og avkjøringa ved Ulsberg, og har tenkepause..

Koselig skogsvei, da 🙂

Men ups..der kom vi ikke lenger..

Jaja, var nå ok utsikt herifra..hovedveien er et eller annet sted der borti, nær husene.. 😉

Så han Tygesen og alle smånissan, om æ klare å bestemme meg. Det dummeste – tenker jeg – er jo om jeg blir så blakk, at jeg må parkere kjerra et sted over en lengre periode, mens jeg venter på påfyll på kontoen..men..det er selvfølgelig ikke verdens undergang det, da..hmmmm…

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #tur #biltur #utpåtur #valg #valgetskval #ubestemt #pause #tenkepause #natur #skog #togskinner

 

8 kommentarer
    1. Ja det er jo sånn..hverdagen må innhente en..så du må vel hjem en tur..men det behøver jo ikke bli lenge til neste gang!! Du er jo stadig på farten..Lykke til med valget…og hva ble det til? spennende å se.. hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Joda..hjemom må man vel..av og til 😉 Du får titte innom etter kl 18, så finner du ut av hva jeg endte opp med 😉

    3. Jeg har blitt sånn at jeg helst vil hjem etter ei natt borte jeg..hehe… Men ser jo du koser deg på tur og tar dagene som de kommer så det er nok deilig og avslappende…:)) Ja da får vi se hvor veien går videre for deg og kongen… god tur og kjør pent <3

    4. annebe: ..og jeg vil helst ikke hjem, hehe 😉 Godt man er forskjellige 🙂 Ble nok ikke Østerdalen 🙂 Takk, ja det skal jeg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg