KONGEN SKAL PÅ SPA ;)

Yess..i dag er den store dagen..King Blaze skal få litt spa-behandling av ho mor <3

Satt med mårrakaffen og nesten hoppet av glede, mens jeg planla alt som skulle gjøres for å få dallet litt med kongen min.
Ble ei ganske lang handleliste, og jeg skikkelig gledet meg til å begynne innkjøpene. Har avtalt med broren min, som bor i Kvæfjord, en nabokommune, om å låne garasjen hans. Han har vel stort sett det meste man trenger, der – han har tross alt skrudd bil i nesten en mannsalder 😉

Så jeg kjappa meg skikkelig med frokosten, tok ei “nød-rydding” i leiligheta og klaska klær i vaskemaskinen og starta den – og så var det ut på shopping-tur =D

Og når jeg var ferdig med å kose meg i butikkene, feira jeg – “bolloman” som jeg er – med kaffe & rosinboller fra CK.

Og såååå var det bare å sette nesa mot Kvæfjord og spa-dag 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #bil #nissan #kingcab #bilpleie #ck #kaffe #bolle #rosinboller

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg