RISTER MEG SJØL LITT, NÅ

Hey & hopp i kveldingen..her hadde jeg store planer om å ta meg en tur ut i frisk luft, etter at jeg hadde fått dusjet og spist..men så ble jeg sittende å fundere litt. Om det var varmtvannet fra dusjen som vasket bort en del forstoppa tankegang hos meg, det vet jeg ikke – men jeg innså at jeg dør faktisk ikke om jeg går glipp av frisk luft en og annen dag. Selv om naturen er medisin for meg, kjenner jeg på kroppen at jeg heller burde krype til det berømte korset nå.
Det vil si å gi den kranglevorne saken medisin foreskrevet av legen, så kanskje jeg får døyva de verste smertene såpass at jeg får sove litt til natta…hmm..får se litt på den…..

Og i tillegg burde jeg prøve å fokusere på forfallent arbeid her – som skrivinga mi..driver å plages med et bok-prosjekt, men der har skrivinga stoppet helt opp for tida. Men har også en haug med dikt som skal ikke bare ut av hodet og på papiret – men de skal linkes opp mot diverse bilder etter hvert.
Derfor – i kveld blir det kozemozetid hjemme på ho gamla, med penn, papir og et lite glass rødt..eller to..


 

Og så satser jeg på å få en knallers utedag i morgen, i stedet…etter at jeg er ferdig med de planlagte tingene – og i mårra er det faktisk pleie av kongen som står på tapetet. Han trenger, det stakkars..nå er han så surken blant annet på grunn at olja, at han spyr svartrøyk når han kan 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #roligkveld #slappeav #medisin #skrive #bok #bokprosjekt #vin #rødvin 

6 kommentarer
    1. Ja jeg syns også naturen og turer er som medesin for meg..men det tar jo også mye tid! så det blir ikke tid til mye annet…greit å finne en balansegang man kan leve med…Lykke til med bok og dikt og alle prosjekter!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er sant..det ER tidkrevende..derfor må jeg dessverre av og til velge det bort, for å få tid til andre ting man vil ha gjort. Så balansegang er nok rette tingen, ja =) Takk for det – er en morsom og spennende ferd, det der =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg