DET GIKK JO BRA, JO..SÅ RART =)

Skal innrømme at jeg var en bitteliten smuuuule nysgjerrig på hvordan dagen i dag skulle fyke av, med tanke på at det er primært fysisk arbeid jeg skulle gjøre – og at jeg ikke har sovet noe i natt. Men turboen min kicka inn som forventa, og jeg har pakka & stua, løfta & båret i over 7 timer..så wu-huuu..det gikk jo bra, jo..hehe =)

Men nå er det pause med jobbing frem til i mårra tidlig – og jeg sitter å funderer på hva jeg skal finne på til middag – og ikke minst hva jeg skal finne på å gjøre resten av dagen. Det er ganske grått og kjølig ute – var faktisk så mye is og snø på bilen i mårrest, at jeg måtte skrape frontruta – men det finnes ikke dårlig vær – bare dårlige klær – så ut skal jeg..men hvor & hva..tja..det får tida vise 😉

I mellomtiden har jeg funnet frem et par bilder av et par, små sjarmtroll til dere… 😉

Denne karen møtte vi et år vi var på ferie i Orlando – bitteliten & lynkjapp – og med ei nysgjerrighet som jeg ikke har sett maken til, hehe =)

Mens denne søtnosen bodde i et lite bur i en dyrehage i Tyrkia..helledussan..har dere sett noe SÅ nusselig <3

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #foto #helg #øgle #skilpadde #liten #litenogsøt #feriebilder

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg