NYDELIG AVSLUTNING PÅ EN SLITSOM DAG

Må bare innrømme at etter middag i dag, var jeg rimelig utslått etter dagens strabaser. Men jeg vet så inderlig vel at bare jeg kommer meg UUUUUT – så blir alt så bra. Derfor fikk jeg på meg tur-klærne, lempa litt dessert i sekken og kursa meg ut i bilen. Orket ikke kjøre så veldig langt ut av byen – ca.25 minutter – og fant meg et fint område nede i fjæra  der jeg var rimelig i skjul for folk & fe – og fikk fyrt igang bålet.

Jeg bare satt der i evigheter og nøt stillheta – og spiste meg litt dessert..ikke at jeg er allergiker eller noe sånt – men den soya-desserten er bare heeeelt sinnsykt god =P

Er absolutt ikke noe å klage på utsikten for..

Etter å ha sittet og fundert og mimret og filosofert og gudane vet hva, tok jeg meg en liten traske-runde rundt om kring.

Flott at det begynner å bli såpass bart nå..

..men likevel er det jaggu kaldt nok..vises ikke på bildet – men det var faktisk “slush” på vanndammen..

Og som dere ser, ligger det enda mye sne helt nede i fjær-steinene..

Men uansett – kulde eller snø eller hva det enn måtte være..å være ute gjør underverker med kropp og sinn..og det var ei fantastisk avslutning på dagen min – så nå er jeg opp-lada og good to go kl.8 i mårra tidlig igjen 😉

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #utpåtur #tur #friluftsliv #natur #fjære #hav #bål #kaffe #bålkaffe #kos #avslapping #rekreasjon 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg