..MÅ NOK GI MEG FOR OVERMAKTA..

Hadde SÅ store forhåpninger om at formen skulle være på topp i dag. Men nei..sitter fremdeles å hangler – selv om jeg er mye, mye bedre. Tror jeg har sovet mer de siste to døgnene, så jeg har gjort tilsammen det siste året, hehe. Har kun vært oppe å vaket og fått på meg tørre klær et par ganger, fordi det har føltes som om jeg var på tur å ta svømmeknappen. Men at det har hjulpet på å få svette ut, ingen tvil om det. Det verste akkurat nå, er ei heidundrende hodepine, så takk mine skapere for smertestillende.

Sneik meg en liiiiten tur utenfor døra, godt inn-surret i varme pledd, og satt der ei stund for å få litt luft og nyte godværet.

Stakkars kongen som venter på at ho mor skal ta han med på tur…

Men dessverre – selv om det er mildvær i nord akkurat i dag, varte det ikke lange stunden før jeg begynte å fryse – og så kom hodepina snikene på nytt. Så da var det egentlig ikke annet å gjøre enn å gi seg for overmakta, og holde meg innendørs i dag også. Er ikke noe flink til å holde meg i ro, når jeg ikke ligger utslått i feber. Noe som da er veldig sjeldent – tror det er bortimot 3 år sia sist jeg var såpass nede for telling. Så hva gjør en rastløs sjel da, når den er tvunget til å holde seg inne på ca.60 kvadratmeter??
Tja..se på film og prøve å få i seg litt næring (les: ostesmørbrød og potetgull m/dill). Ja og så samla jeg krefter til å stupe nedi restegarn-kurven min, og har fått begynt på et par påske-lester..så joda..kan nå være produktiv selv om jeg ikke løper rundt i ring hele tiden 😉

 

#hverdag #hverdagsliv #natur #godvær #solfylt #vinter #sne #mildvær #inneliv #syk #kjedelig #håndarbeid #strikke #lester #restegarn #harstad #troms #nordnorge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg