10 DAGER PÅ VEIEN – del 1.

God onsdag folkens..djiiizsees som dagene flyr, altså. Nå er det faktisk over ei uke sia forrige innlegg..og over ei uke sia jeg starta livet på veien igjen for ei stund. Jeg har sett og opplevd SÅ utrulig mye, så dette og neste innlegg blir mer eller mindre turen frem til nå i bilder.

Jeg har vært ved Gorsabrua utenfor Birtavarre. En nydelig tur i flott terreng.

Jeg har vært på flere små turer, og kjørt på smale grusveier og gjengrodde veier på steder som jeg totalt har glemt navnet på.

Yeppz, en selfie i ny og ne må til.

Har selvfølgelig spist og kosa meg masse-masse underveis.

Det har vært litt regn…men jeg har vært velsigna med utrulig mye sol og godt vær.

Eine dagen skulle jeg til Alta Canyon..men kneet streika halvveis. Temmelig kjipent, da det er en tur som tar et par timer én vei. Så da dro jeg faktisk til Amfi-senteret i Alta og kjøpte meg en trøste-smoothie, hehe.

Har sovet med luka åpen hver dag, og du verden så mange nydelige utsikter jeg har hatt.

Dagen etter det mislykkede forsøket på å komme meg til canyon’en, gjøyv jeg på med friskt mot og uthvilt fot og prøvde jeg meg på nytt…og denna gangen kom jeg meg helt frem. Har vært der ute en gang før, men det er en nydelig tur som er verdt å ta flere ganger.

Ellers har jeg da hatt mye vakker natur å bevege meg i.

Utsikt mot Finnkjerka i Kjøllefjord (var regn den dagen, derfor gadd jeg ikke den 3-timers turen bortover dit. Kanskje en annen gang.

Og et lite glimt av Nissehuset i Mehamn.

Og her stopper jeg del 1.. på full fart opp mot Gamvik.

Sees vi i del 2? 😉

Noen av dere har kanskje fulgt reisa mi på på TikTok disse dagene? Jeg poster nemlig minst ett innlegg der pr dag. I dag er ikke noe unntak, og du kan se mårrabubbelet mitt HER.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg