❤️ TAKK ❤️

Vel alle sammen..her kommer et lite “takkekort til alle de som har hjulpet meg i havn med camper’n.. Enten økonomisk eller ved fysisk hjelp.

Selvfølgelig er det mange der ute som har vipsa meg penger til å leve for…og til kos..og selvfølgelig en stor takk til dere også. Men dette her er kun til de som har vært involvert i og har sponsa bygginga av mitt nye hjem.
TUSEN MILLIONA TAKK 🥰 Detta hadde ikke vært mulig uten dåkker.

Jeg håper jeg har fått med meg alle…men har jeg glemt noen, eller skrevet navn feil – gi meg beskjed så skal jeg rette på det.
Og nettopp av den grunn er ikke kortet “forsegla” og hengt opp på veggen.. Jeg venter an og ser om det er noe som skal korrigeres.

Et lite PS.. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å skrive alle navnene på utsida av camper’n, men det får eventuelt bli når jeg er ferdig med alt av korrigering og ettermaling 😊

Og igjen folkens 🥰 tusen takk.

8 kommentarer

Siste innlegg