RØD-ROSA & HJERTEDAG

..okey..jeg feirer vanligvis IKKE denne dagen – Valentines Day – fordi jeg forbinder det med romantikk & annet kliss-klass..og siden jeg er single, ser jeg da ikke helt poenget med det =D
MEN!!..så har Natheless ei lita, uformell utfordring på bloggen sin, om å finne trivelige ting relatert til farger..og i dag er fargen(e) hos henne RØD & ROSA…og så poengterer hun jo midt oppi alt at det er ALLE HJERTERS DAG, og oppfordrer til å kunne skjemme seg selv bort litt..vel dobbelt okey..sånn har jeg ikke sett på det, så til ære for henne, hiver jeg meg med på dagens ord – og presenterer litt rødt fra min kant…ispedd en liten dæsj rosa..for ka svarten, æ tar ikkje mæ sjøl høytidlig i det heile tatt..og denna sjansen var FOR perfekt til at jeg kunne dy meg, tji-hiii…jeg mener – skal man skjemme seg selv bort, så SKAL man..så “slipp fangene fri, det er (snart) vår“.. (og nei..jeg har ikke smakt av vinene før jeg kasta BH´en..) heheheee =P

 

Ha en superdupermegaflotters kveld videre, alle dere hjertegode folkan der ute <3

 

#utfordring #fargeutfordring #farger #rød #rosa #hjerter #allehjertersdag #valentinesday #kos 

13 kommentarer

Siste innlegg