UNNSKYLD MÆ FOR Å VÆRE EN SMULE DRITTLEI!!

Ikke veit jeg, men jeg begynner å tro at det er ikke meininga at jeg skal ha mer enn max et par-tre gode dager om gangen, før universet drefser noe nytt etter meg.

1. Det viser seg at å fyre med gass blir en økonomisk ruin for meg, da jeg bruker ca en vanlig stor gassbeholder for dag, inkludert matlaging og varme..og med en snittpris på 100 kr boksen, blir det jækla dyrt i løpet av en måned.(nei, jeg har hverken plass eller råd til noe større)

2. Jeg har dessverre måttet innse at jeg må få meg en legesjekk… og har bestilt meg time.. 28 november… Jada, tilbake til nord

En TikTok om dissa tingene ser du HER.

3. I dag klarte jeg å drite totalt på draget. Jeg er normalt sett en oppmerksom sjåfør og blitt litt av ei sinke i trafikken etter at jeg fikk camper’n..og klarer like forbanna å bli knipsa av en fotoboks.. som etter mine beregninger ser ut til å bli ei bot på 6000 kroner.

En TikTok om det ser du HER

Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre nå, for jeg er blakkere enn jeg var før jeg flytta i camper’n og gjelda blir bare større og større.

Så unnskyld mæ for å være en smule drittlei nå!!

18 kommentarer
    1. Du har lov til å sutre. Livet er ikke lett for mange, og du har det dobbeltvanskelig. Føler virkelig med deg her. Det koster å bo i bil også, og det er ikke lett å tenke på legetime og på toppen få bot!!!! Så mye på en gang. Skriv det av deg og bruk tiktok om du vil, for å stenge det inni deg selv er slett ikke bra. Ut med det, og så får du forsøke å ta en ting av gangen. Diger klem fra meg 🙂

    2. Uff.. du får det ene negative etter det andre. Ikke rart om du blir grinete og lei. Tenker masse på deg. Jeg var ikke klar over at du var i nærheten her hos meg for noen dager siden. Jeg skulle så gjerne ha truffet deg en gang. Om du kommer deg nedover på disse trakter igjen kanskje vi kunne fått det til? Hvis vi begge føler for det der og da 😊
      Sender deg en stor varm klem ♥

    3. Jeg bor i utlandet…. Og det er ikke lett å ha noen fastlege i Norge….
      Men jeg tro at legevakter er pliktig til å gi deg hjelp…
      Og er du i Norge så er det ikke noe problem

      Ronny

      1. Ja det kan jeg virkelig se for meg kan være et problem 🤔 Joda, legevakta kan nok hjelpe meg om det blir noe mer akutt..men resten trur jeg nok er lurest å ta i en vanlig time, for jeg trenger faktisk en solid, grundig helsesjekk 🙈

    4. har du snakket med nav om det er mulig å få hjelp med økonomien ? det skal ikke være sånn å bi i Norge ,men håper det bare var snittmåling ,dei knipser når du paserer første boks og siste boks uansett fart

    5. Det blir for mye av alt for deg, vennen! Håpløst rett og slett! Mye fram og tilbake hjem også – og penger som renner ut! Hmmm ….. klemmer a la trøst kommer her <3

      1. Hmm..ja jeg skal innrømme at det føles litt vel mye i støytene. Meeen, det er nå dessverre ikke mye å gjøre med det heller, annet enn å IKKE la seg knekke 😊 Takk for de klemmene, de gjorde godt 🥰

    6. Veldig mye greier på en gang…<3 <3
      Kanskje du må gå under radaren litt…og betale ned gjeld – er det ingen som har litt lure tanker/ideer da..
      Gode tanker inn i kvelden….Fastlege-opplegget her i Norge er tungvint!!!

      1. Ja litt vel mye. Skjønner ikke helt hva du meinte med under radaren 🤔 for jeg betaler jo ned på gjelda.. masse-masse. Er jo nettopp derfor jeg er i det uføret jeg er i nå.
        Takk for det 😊 og ja, fastlegeordningen er absolutt ikke optimal.

        1. Det var vel litt ordspill – med radar og bot…
          Som kanskje bare jeg skjønte…
          Men uansett jeg håper det går fremover med alt nå og gjelda krymper og du snart kan puste ut <3
          Du fortjener bedre dager fremover <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg