TIKKA MASALA og SISTE FINISH

Bare innom en liten tur nå, for å si takk for følget i dag. Etter forrige innlegget der jeg hadde hjulpet go’venninna med å pynte til advent, ble siste finishen gjort her. Vi pynta nemlig heilt ferdig med nissene som var igjen i esker og kasser, så nå er det blitt reine julehuset her.

Etter at vi var heilt ferdige, heiv jammen gubben hennes seg rundt og laga nydelig tikka masala til kvelds.

Jeg klarte å spise nesten hele porsjonen før kroppen sa stopp, og nå er jeg god og mett og egentlig en smule sliten. Men det er sånn god sliten, der jeg føler at jeg har gjort litt nytte for meg. Det er faktisk en veldig fin følelse.

Og med det sier jeg takk og godnatt. Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden i godt selskap. Og så legger jeg ved noen få bilder til fra det advents- og julepynta huset til go’venninna mi.

Ha en nydeligvakker lørdagskveld videre alle sammen ❤️

5 kommentarer

Siste innlegg