TANKER OM FREMTIDEN

Sett sånn, da har dagen forsvunnet for meg og det er blitt langt utpå ettermiddagen allerede. Jeg prøver så godt jeg kan å ha noe å henge fingrene i her, og har faktisk vært ute i hele dag og jobba meg svett mer enn en gang – så gjett om det er ei som er småsliten og trøtt i trynet nå, hehe.

Akkurat nå er middagen fortært og jeg sitter å sløver med strikkinga og vurderer veldig om jeg skal lage meg litt sein ettermiddagskaffe.

Som jeg nevnte i mårres så føler jeg at jeg må i tenkeboksen igjen. Det vil si jeg må prøve å finne ut av hva jeg skal foreta meg fremover. Jeg har nå bodd ca 2 mnd i leiligheta i byen, men jeg klarer ikke å slå meg til ro. Det er INGEN TING i veien med hverken leiligheta, husverten eller nabolaget… det er meg det er “feil” på. Av en eller annen grunn så blir den sosiale angsten min trigga noe alldeles forferdelig der, og jeg sitter bokstavelig talt med persiennene nede døgnet rundt. Det er absolutt ikke bra..

I tillegg er det en annen ting som stadig trenger seg frem i tankene mine.. nemlig ønsket om å få meg hund igjen. Aller helst vil jeg ha en hund og to katter..men i alle fall ETT levende vesen jeg kan få lov å vise omsorg for og ta vare på, trur jeg vil hjelpe utrulig mye på ensomheta jeg konstant føler på. Og bare så det er sagt, det er ikke lov med dyr der jeg bor nå.

Så altså.. jeg trenger seriøst å finne ut av ting, for drømmen om å få meg et nytt hjem på veien begynner jeg å innse er nettopp bare det – en uoppnåelig drøm..og jeg tenker også at det er definitivt ikke det optimale for meg å fortsette for lenge i den situasjonen jeg er i nå.

Hmmm…Æ må tænk!!!

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

10 kommentarer
    1. Å, en hund ville nok gjort godt for deg 😍 Klart det vil hjelpe på ensomhetsfølelsen 🥰
      Leit at leiligheten ikke fungerer for deg, håper du finner den rette og at du kan ha hund. 🙂❤️

    2. Tenk så lenge du trenger å tenke. Godt at du er løsningsorientert! Jeg kan tenke meg at en hund vil få det fint hos deg, og at du vil trives med å ha en snill og trofast hun ved din side! ❤️

    3. Hellige kaninmåne ja!! En hund hadde vært perfekt for deg, og du for den. Et råd er å lage sparekonto til den asap. En ting er at det koster med forsikring, men de tenna er en annen kostnad. Men igjen, skaff deg hund Helene, en sånn skikkelig kosemose roadmovie-bikkje 😜🥰

      1. Ja jeg ynder i alle fall å tru at jeg og en hund ville hatt det bra i hverandres selskap ☺️ Og en form for sparekonto er nok absolutt et must.
        Så jeg får se..men kjenner skikkelig på det at jeg savner å ha hund.. eller dyr generelt 🥰

    4. Sikkert kos med en hund 🙂 Jeg hadde en venninne som fikk seg hund. Løste mye av hennes “problemer” i alle fall. Plutselig kom hun seg ut, som hun ikke hadde gjort før. Fikk et helt annet liv. 🙂 Det med leiligheten, ja lurt å tenke. Og finne en som føles riktig. Jeg hadde ikke kunnet bodd overalt. Vi hadde en leilighet i annen del av byen. Grusomt sted å bo. Trivdes overhode ikke. Men her vi er nå, topp 🙂

    5. Bruk tiden du trenger – det er viktig <3 Og det å finne stedet som er perfekt for deg og evt. hund eller katt eller begge deler 🙂 Det er noe eget med hunder og katter 🙂 lag deg gode dager <3 klems

      1. Ja må prøve å ikke forhaste meg så alt for mye, selv om jeg bør nok prøve å finne ut av ting kjappest mulig☺️
        Og det er helt klart noe eget ved å ha hund og/eller katt.
        Takk det samme 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg