STORFEKJØTT MED ET HINT AV REIN

Yeppz, da har jeg parkert for kvelden..gadd ikke å kjøre rundt i mørket og leite etter en perfekt plass, så jeg har endt opp på ei utkjøring langs hovedveien i natt. Nå er jeg blitt veldig fokusert på å prøve å få i meg litt fornuftig og varm mat hver dag – så nå er det middagstid..eller varm kvelds om du vil.

I dag ble det rett og slett en pakke med storfekjøtt jeg har arva, som jeg stekte sammen med reinost.. altså tubeost med smak av rein. Deretter stekte jeg noen ferdigkokte poteter sammen med masse chilisalt – og toppa det hele med litt ekstra reinost.

Nom-nom 🤩

NÅH!! skal jeg fokusere litt på bloggen ei stund – og så kommer jeg innom seinere og forteller dere litt mer om de flotte trøndertøtten mine.

CU L8R ❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg