SPLEISEN – DA VAR DEN AVSLUTTA

God mårra alle sammen 😊 I dag tenkte jeg rett og slett at jeg skal starte bloggdagen med ei lita oppdatering angående den spleisen jeg har hatt gående. For noen dager siden gikk jeg ut og spurte hva hver enkelt av dere som har bidratt syns jeg burde gjøre med pengene, da det ikke er kommet inn nok til å gjøre det spleisen var starta for. Nemlig å kjøpe meg et annet hjem på hjul.

Nå er da spleisen avslutta, og godt og vél 90% har sagt at de syns jeg burde bruke pengene på tannlege. En god del sa at jeg burde bruke de på det huset som er hjemmet mitt pr i dag, og en del sa jeg burde gjøre hva jeg ville med de siden det nå er mine penger. Tre stykker sa jeg burde returnere pengene.

Min første tanke var å få Spleis til å overføre alt tilbake til giverne. Men etter å ha lest kommentarene og tenkt mye, har jeg bestemt meg for å bruke pengene på tannlege. Og dersom noen av dere som har donert noe føler at det er galt av meg siden spleisen ikke skulle gå til det, ber jeg så pent om at dere sender meg ei privat melding med Vips-nummer og screenshot av kontoutskrift hvor mye dere har gitt. Så skal jeg overføre pengene tilbake til dere 😊

Ha en riktig flottersfin dag nå da ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

8 kommentarer

Siste innlegg