SORRY STRIKKEKJERRING – DET VAR ÅRETS TEITESTE FRA MÆ

Seriøst – klokka er enda ikke 9 på mårran, og jeg har allerede klart å “drite på draget” – og beviser herved at man skal ikke tro, man skal vite..og om man ikke veit – så må man undersøke fakta.

Jeg har da sittet her på mårran og lest meg litt opp på bloggene. Normalt sett er det noe jeg koser meg med – men når det går lenge mellom hver gang jeg klarer å være skikkelig til stede her – og det er mange jeg følger, blir det ofte sabla mange innlegg jeg skal oppdatere meg på. Og siden kroppen (og hauet) ikke er laga for å sitte å glo på skjermen for lenge om gangen, skal jeg innrømme at det skjer at jeg rett og slett ikke orker å lese ALLE innleggene til hver enkel, men blar meg heller nedover og klikker meg inn på de som virker mest interessante..og så kommenterer jeg alt under ett i det nyeste innlegget til den det gjelder. Så langt, alt vél..
Men så, skjønner dere –  da jeg bladde gjennom innleggene til Strikkekjerring, ble jeg så sjokka da jeg leste overskrifta om innbrudd på jobben hennes, at jeg endte opp med å skumlese – det vil si jeg så hovedsakelig på bildene og fikk kun med meg at hun hadde sett tegn til innbrudd.. og deretter på slutten av innlegget at kjevlet var kommet på plass. WOW..stakkars, tenkte jeg..så jeg la igjen uttrykk for det i en samla kommentar på det nyeste innlegget hennes. Vel – shame on me!!!! Den (nå på en helt anna måte) stakkars Strikkekjerringa – ho måtte nu vel tru at æ hadde tilta totalt..
For da det gikk opp for meg at jeg hadde jo ikke sett noe der om HVEM som hadde brutt seg inn, måtte jeg selvfølgelig gå tilbake til innlegget, og da oppdaga jeg at det var en del “flire-tryner” i kommentarfeltet..eeeh..vel, jeg skjønte jo snart hvorfor når jeg leste de setningene jeg hadde blokkert ute i hodet til fordel for bildene, hehe.. så det ble årets teiteteste kommentar fra meg hun hadde fått.
Hvorfor? Hehe.. ta en titt på innlegget hennes INNBRUDD PÅ JOBB, så skjønner du hva jeg mener 😉

Gjett om æ følte mæ lur..trur seriøst æ er nødt til å slutte å stresse 🤣
Så sorry Strikkekjerring, heretter blir æ heller å “ignorere” dæ, i stedet for å skumlese 🙈

12 kommentarer
    1. Jeg skumleser omtrent alltid, jeg har ingen konsentrasjon til lange innlegg, og har dysleksi . Så dumme kommentarer har jeg garantert skrevet mange ganger 😜😂

    2. Hehe, fort gjort å gå på en blemme 😀
      Jeg leser av og til innlegg uten å kommentere, eller henvise til at jeg har lest dem. Men så er det også mange perioder jeg ikke leser særlig mye (når helsa krangler). Og det ville vært en fulltidsjobb med overtid om man da skal komme seg gjennom alt i ettertid. Så da leser jeg meg opp litt på overskrifter, og så fokuserer jeg heller på vedkommendes siste innlegg. På den måten slipper jeg å føle meg stresset. For ellers tror jeg at det å lese blogg ville blitt mer jobb enn glede. Og for meg er det en stor glede. Så da har jeg heldigvis funnet min måte 🙂
      Men ja, pinlige greier når man kommenterer, og så viser det seg at man har oppfattet alt helt feil. Jaja, shit happens 😉 Og du har nå skikkelig fått tatt deg inn igjen i denne saken ♥♥
      Klemmer ♥

      1. Huff ja, hehe 😂
        Kjenner jo på nettopp det at det fort kan bli en heldagsjobb om man skal ha med seg alt hos alle man følger. Jeg har jo vært litt “hysterisk” på nettopp det – og ikke minst å kommentere på absolutt alt..men gradvis har jeg måtta gi tapt der, og nå trur jeg faktisk tida er inne for å gjøre litt endringer på hvor mange timer jeg faktisk skal bruke på å hele tida holde meg ajour…og heller holde fokus på at jeg faktisk får med meg rubbel og bit i de innlegga jeg velger å lese, så jeg slipper flere sånne her episoder 🙈
        Takker for det, da 🥰 Klemz 💖

    3. Hehe, det er akkurat det som er litt skummelt. Så jeg har også lært meg at å skumlese, kan være litt lureri om en ikke leser helt til slutten. Ser en del kommentarer som viser tegn på det, men din kommentar har jeg ikke fått med meg 😀 Klem til deg <3

    4. Det kan skje den beste at det går litt fort i svingene 😂 Jeg har ikke lest innlegget hennes enda, men så overskriften og skal inn senere å lese det. Prøver å være flink å lese hele innlegget, men henger jeg litt etter skjer det nok at jeg skummer igjennom 😉

      1. Joda, det kan jo heldigvis det.. men fysj så lite lur jeg følte meg, haha 😂 så derfor blir jeg nok å fortsette med å heller hoppe over noen innlegg om det blir for mange, i stedet for å risikere at kommentarene blir helt bak mål. Denne gangen var det jo heldigvis en uskyldig ting, tross alt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg