SØNDAG UTEN STORFANGST

..bare så det er avklart…nope!! Jeg har ikke vært på fisketur 😂 Men derimot har jeg vært på koselig søndagsutflukt med søstersen & mini..og drevet en fortvilt klappjakt på noen bra bilder for å bruke på bloggen..men LOL!!! Det gikk så heidundrende til svartens, at det var nummeret før jeg skrinla hele innlegget..

Vi hadde som vanlig en liten kjørerunde, så kar’n fikk seg en liten dupp i baksetet, og fant så veien til Svullrya – med obligatorisk kaffe & vaffelkos..og påfølgende runde for å hilse på dyrene der. Og til opplysning til de som husker mine tidligere innlegg…de forgrømmade lamaene var fremdeles ikke interessert i å bli fotografert 😂

Etter fråtsing av karbohydrater og dødfødt jakt på lamaer, vendte vi nesa hjemover. Men tok oss tid til en liten pause ved Frysjøen først. Og HER fikk jeg endelig tatt et par bilder som så vidt sneik seg over grensa for å kunne publiseres..

Måtte spe på med en temmelig håpløs selfie også, da 😂

Så fortsatt god søndag herfra..og kryss fingra og tær for at neste bildejakt ender med litt større fangst 😉

 

12 kommentarer

Siste innlegg