SMÅTRØTT & SLITEN..da finner man på noe anna..

Da er det jammen kveld igjen.. Det har vært en lang, men god dag i dag. Sov ikke noe særlig i natt som var, og det kjennes nå..kan vel glatt kalles småtrøtt & sliten, ja. Men tenker at å legge seg FØR klokka 21?? ..får være måte på gammelkjærring-tendensa, hehe.
Så – for å prøve å holde øyelokka oppe ei stund til, blogger jeg litt i stedet..og prøver å får tida til å gå – mens jeg satser på at jeg ikke sovner foran dataen..tji-hi.

Nå skreiv jeg jo litt om dagen min i dag i det forrige innlegget mitt – men det jeg ikke skreiv, er at jeg har hatt et par dager i tenkeboksen for å prøve å finne på noe fornuftig å bedrive dagene med – siden både vær & vind OG økonomi tar fra meg muligheta til å kjøre & leve sånn som jeg har gjort i tidligere år.
Jeg har fått en idé om hvordan jeg skal klare å holde meg på matta de nærmeste månedene – men for øyeblikket vil jeg ikke si så mye om det. Må få testa det ut litt og se hvordan det går. Men blir det som jeg håper, så kommer det garantert et innlegg en eller annen gang ut i neste uka.. so stay tuned, hehe

Ellers kjenner jeg at det faktisk er godt å være inne akkurat nå. Det er samme, sabla snyfokket ute fremdeles..men nå GIDDER jeg ikke poste flere bilder av drittværet – trur de fleste har fått med seg at Norge er på tur til å snø & blåse bort for tida..
Så derfor velger jeg heller å legge ved noen mer sommerlige bilder – som får i alle fall meg til å sukke, og glede meg til tida vi har i møte..etter hvert..

Et nydelig fjellvann..et eller annet sted her nord..

Et stykk lykkelig tøtta en herlig sommerdag

Telttur på Andøya

Kaffe i solnedgangen

Småkaldt, men sårt tiltrengt bad i ei elv en plass utenfor Kongsberg..i mai.
Faktisk dagen før jeg for første gang møtte den flotte, smørblide dama på neste bilde..

Yeppz..du kjenner’a sikkert igjen..Margrethe..eller kanskje bedre kjent som bloggeren Utifriluft.

Vår-bål ved et av de 7 Melåvatnan her i Harstad/Kvæfjord..

Telttur på Kvænangsfjellet..

Bålkos i Vasskardet hjemme på Andørja.

..et myggbefengt sted i midt-Sverige..jada,litt av en stil på undertegnede 🙈

Oooooh kor æ glede mæ nu..

Og du – de andre innleggene mine i dag, finner du her hvis du er interessert:

Humørdragen Lucky
Firkantede bølger
Klappjakt på brøytestikkene

16 kommentarer
    1. Spent på hvilke planer du har nå, snupp! Jeg “stayer tuned”, og venter i spenning! Så mange fine minner – og der var jeg også – med latterkrampe ser det ut som….! Vi hadde det jo moro og koselig, så…..! Takk for link også! Klemmer <3

      1. Ja jeg håååper at jeg får til det jeg planlegger =)
        Oh jah..minner i fleng..og ja, vi hadde det sabla kjekt vi..og det skulle nå ellers bare mangle om jeg ikke skulle linke til deg, vettu <3 Klemz på dæ

    2. Herlige bilder og så mange fine minner. Godt å se og godt å ta med seg.
      Spennende…økonomi 🙂
      Men du har du prøvd å tjene noe penger på bloggen?

      1. Takk for det..ja det er godt å ha sånne minner å hente frem =)
        Satser på å få til det jeg planlegger nå.. men nei – det har faktisk aldri streifa meg…veit liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det heller (og nå føler jeg meg heiiiilt fjern her, hehe 😉

        1. Du må lese om samarbeidsavtaler og inngå samarbeid med blogg – sende en forespørsel. Det kan jo bli noen hundrelapper i måneden vettu – alle monner drar.
          Eller så kan man legge ut reklame og merke innlegg. Slik som Aud Marit gjør..
          Det har jeg faktisk tjent noen kroner på jeg også! Sjekk litt på bloggen hennes og se hvordan hun gjør det.

    3. Jeg ble nesten misunnelig på utelivet ditt:) Mange fine sommerminner. Og artig å treffe Margrethe. Lykke til med planene dine:)
      Godt å se ansiktet ditt. Man blir mer godt kjent på den måten:)

    4. Vi var visst litt i “samme båt” med denne trøttheten vår 😉
      Flotte bilder forresten, og jeg blir jo litt nysgjerrig når jeg ser du bor i Harstad-området. Selv bodde jeg tre år i Harstad og jobbet på to skoler der, Kanebogen og Medkila da den var ny. Det er jo leeenge siden, men blir stadig begeistret når jeg oppdager noen som er fra området 😉

      1. Hihi..ja vi er visst det 😉 Og tusen takk for det, du.
        Du godeste…så morsomt å høre. Syns jo sjøl det er kjempeartig når jeg møter på folk som faktisk veit litt om hvor jeg befinner meg 😉 Jeg er opprinnelig fra Andørja, men har bodd “i byen” store deler av livet mitt. Pr i dag bor jeg et steinkast unna sykehuset.

        1. Husker jeg gikk i 17.mai-tog forbi sykehuset. En av de få lærerne som gikk. Man fikk jo ikke betalt, så da nektet de fleste å gå, men jeg ville gå uansett.

          1. Aaah..koselig. Første året jeg bodde her, var det oppstilling av deler av barnetoget rett utenfor vinduet mitt..men det er jo “ødelagt” på grunn av den hersens pandemien..
            …ja er ikkje det typisk, tenker jeg…

            1. Stemmer det, – nå husker jeg at vi startet på parkeringsplassen der ja… Vi får håpe det blir liv og røre denne 17. mai da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg