SLØV FREDAG OG RESTEGARNPROSJEKT

Tenker det at det er vel ingen av dere som blir sjokkert over at jeg sier det har vært en sløv fredag så langt? Jeg tusla litt rundt på utsida tidligere i dag, men det var så vått og ekkelt at det bare sa klisj-klasj-slurp nesten over alt hvor jeg gikk.. så jeg fant ut at jeg fikk metta mi av gråvær, regn og vind – og bestemte meg for å pusle med ting inne i stedet. Bokstavelig talt til å begynne med, da jeg satte meg ned med puslespillet. Men etter hvert ble jeg sliten i auan av å studere brikkene, så jeg fant frem restegarnet jeg fikk for ei tid tilbake for å se om jeg kunne finne på noe spennende. Vel – spennende er vel kanskje ikke helt rett betegnelse på det nyeste prosjektet – men jeg har i alle fall bestemt meg for å følge trenden til mange her inne.. nemlig lage meg et nytt pledd. Og jeg går for hekling etter fri fantasi. Så okey..joda..det skal bli spennende å se resultatet – 7000 år heretter, hehe.

Ellers har jeg film stående på i bakgrunnen – ser Hobbiten-triologien på nytt for ørtende gang. Har de utvidede versjonene av både de og LOTR, og siden jeg elsker de filmene kan jeg se de akkurat når jeg vil.

Nå har jeg akkurat vært å laga meg litt hurtigmat i microen..

..og seinere akter jeg å stappe innpå potetskruer/ringer og ekstra proteiner i tillegg til litt mer drikke som ikke er kaffe.. Er det helg, så er det.

Ha en riktig fin ettermiddag videre alle sammen ❤️ Har ikke peiling på om jeg kommer innom seinere også.

5 kommentarer
    1. Lurt å hekle seg teppe. Varmer godt om vinteren. Ble heldigvis ferdig med mitt teppe. Nå hekles siste omgang på en rund stjerneduk. Etter det er planer om litt strikking. Helt enkelt. Har litt garn liggende.
      Kos deg med god middag, og annet senere. Klem

      1. Ja jeg fant ut at det var det mest fornuftige 😊 Hos meg har det vært litt andre veien – strikking før og nå gått over til hekling.. men begge deler er jo superkoselig.
        Tusen takk for det 😊 Ha en riktig fin kveld videre.

    2. Det tar tid å hekle teppe, men det klarer du, Solliv sa til meg at jeg skulle konsentrere meg om å hekle en og en lapp og ikke tenke så mye på det jeg hadde igjen. Hun hadde rett. Jeg gjennomførte. Hos meg skulle det bli en jakke jeg hadde lyst på i bestemorsruter, og jakke har jeg nå!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg