SISTE LØRDAGSMÅRRA HER PÅ EI STUND

God mårra og god lørdag alle sammen. Etter å ha tilbrakt stort sett alle helgene de siste par månedene her på øya, er det sabla rart å tenke på at i dag er det siste lørdagen min her på ei stund. Satser jeg på i alle fall. Klok av skade veit jeg jo at man skal aldri ta noe for gitt. Aldri si aldri, for livet skjer. Men går det etter planen vil det nok bli ei stund til jeg tilbringer ei ny helg her.

Til nå har jeg brukt mårran til å kose meg ute på verandaen som vanlig, drukket masse mårrakaffe og løst litt sudoku. Og nytt utsikten.

I tillegg har jeg lagt ut mårrabubbelet mitt på TikTok, som i dag handler mest om hvordan jeg takler de smertene jeg har i hverdagen på grunn av diagnosene jeg tross alt har.. fibromyalgi og spondylolistese. Jeg har tatt opp det her inne flere ganger før, derfor blir jeg ikke å skrive om det nå fordi jeg har innsett at bare et fåtall personer skjønner at det er MIN måte å gjøre ting på, og vanlige reaksjoner er “det er ikke så lett” eller “det er lett for deg å si”. Jeg har aldri påstått at det er lett eller sagt “gjør sånn og sånn”, jeg har bare poengtert at det er sånn JEG løser dagene MINE. Vil du høre på dagens mårrabubbel finner du det HER.

Ha en riktig flottersfin lørdag da, alle sammen ❤️ Nå skal jeg (snart) tusle meg inn fra verandaen og se om jeg kan finne på noe fornuftig å gjøre. CU L8R

5 kommentarer
    1. Hjernen er så interessant innretning (ha, ha, det meste er vel signal derifra), leser akkurat en bok om den. Hørte nettopp på innlegget ditt på TikTok, og er enig at hvordan vi tenker påvirker oss.
      Spennende med flytting og ny epoke. Henger med på det du foretar deg etter beste evne :). Riktig god lørdag.

    2. Det blir sikkert godt å komme i gang på nytt sted 😊Kos deg med dagen. Her har det vært trening på mårran og litt surr på kafe etterpå 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg