SÅNN PÅ TAMPEN AV DAGEN

I dag har jeg hatt en skikkelig fantastisk dag. Som jeg nevnte i mårrainnlegget mitt, satte jeg meg bak rattet før klokka var bikka 8 med det mål for øyet å bare nyte dagen med kjøring i et fantastisk vær. Og det har jeg gjort til gangs, for jeg var faktisk ikke hjemme hos go’venninna igjen før klokka 18.. altså 10 timer på veien. DET var lykke, det. Kunne godt tenkt meg å surra videre rundt om kring jeg, men jeg har en tannlegetime i mårra tidlig så derfor måtte jeg tilbake.

Og nå sitter jeg her på tampen av dagen og funderer litt på hva som skjer videre.

Ikke i dag da…der er planen klar. Skal hangle litt her i stua sammen med husets folk og faktisk glo litt på tv..(16 ukers helvete), og deretter bærer det straka vegen til sengs. Nei jeg funderer litt på hva jeg skal foreta meg etter i mårra. Planen er å surre meg tilbake til øya ei stund for å bygge ferdig “hybel’n” – så fremst jeg ikke får en ny tannlegetime på torsdag eller fredag, da blir jeg selvfølgelig værende i byen. Deretter er planen å få gjort det jeg har råd til hos denna tannlegen da. Men etter det? Etter at boligen er ferdig og tannhelse-kontoen er tom? Hvor og hva da? Mange tanka fyker rundt oppi topplokket, men seriøst.. jeg tror kanskje jeg bare rett og slett prøver å vente an og se hva magefølelsen min forteller meg etter hvert. For det har dessverre vist seg at hver steika gang jeg har prøvd å legge litt planer, går det til svartens med hele greia.

Juppziyeppz, det var litt fra meg sånn på tampen av dagen. Håper dere alle sammen får en flottersfin kveld ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

Bildet er lånt fra nettet. PW-Premium Wishes
8 kommentarer
    1. Vi burde hatt gratis tannbehandling her i landet, i alle fall vi som var barn/ungdom fra 50 tallet til opp i 70 tallet. For det var da skoletannlegen ødela friske tenner, og fylte de med amalgam. Sure penger å betale, selv om det er viktig å gjøre noen reparasjoner. Lykke til i morgen 🥰

    2. Godt med fantastiske dager og lykke til i dag! Ja lytt til magefølelsen din og følg det som er best for deg fremover. Gratulerer med kvinnedagen 🙂 Nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg