SÅ UTRULIG SLITEN AV MÆ SJØL

Heya folkens.. akkurat nå er jeg ikke særlig glad i meg sjøl, akkurat. Jeg føler at jeg gjør jo ikke annet enn å “drite på draget” og ta dårlige valg.

Jeg var SÅ forbanna glad og lykkelig i går kveld, fordi verden var et veldig godt sted akkurat da. Dieselvarmeren min viste seg å bruke så utrulig lite strøm at jeg med god samvittighet kunne la den stå på hele natta. Oh lykke!! God mat, god varme og ro i sjela.

Det varte helt til klokka 2 i natt! Da var det iskaldt og bom stille på varmeren.

Jeg skjønte ikke noe til å begynne med, fordi jeg hadde regna på forbruket, og etter det jeg kom frem til skulle det være diesel nok til i allefall klokka 10 i dag. Meeeen nei.. tanken var tom, den. Så jeg bala meg ut i pysjen og fikk henta mer diesel og fylte den opp, og starta opp maskineriet igjen. Men nei..så enkelt var det ikke. Pumpa nekta å starte. Og den vil fremdeles ikke starte. Har prøvd og prøvd. Har liketil kobla fra strømmen ei stund i håp om å resette den, men nei. En del tips går ut på å få sugd frem diesel fra tanken til pumpa. Den bruksanvisninga jeg har er som nevnt tidligere ikke vatten verdt da den tydeligvis er beregna på en annen varmer, men har endelig fått et tips om hvordan jeg skal gjøre det. I tillegg har jeg fått en del andre tips, men det er bikkjekaldt her nå så jeg akter ikke å stå i minusgrader å jobbe. Derfor er jeg atter en gang på tur til brorsan for å stille meg på strøm og prøve å få liv i svineriet.

Så fy flate så drittlei jeg er av meg sjøl. Jeg skulle aldri ha stolt på at den infoen om oppgitt forbruk stemte, og heller fylt opp før jeg la meg. Nå er det bare å krysse fingre og tær for at jeg ikke har ødelagt pumpa..

Ligger en ny TikTok ute HER

22 kommentarer

Siste innlegg