QUIZ til mårrakaffen – del 7

God mårra alle mine flotte lesera. Håper natta har vært god?
Til de av dere som kun leser innlegg dersom de blir posta på fjæsboka, beklager jeg SÅ mye – men jeg la ut et innlegg i går kveld, myntet på dere alle sammen – og glemte å reposte det fra bloggen. Så har du lyst å få det med deg, kan du trykke på den linken HER

Eller går det fremdeles bra med meg, men velger en svært rolig start på mårran..og har vært å snoka litt hos medblogger Veralynn, og fant noen gamle spørsmål & svar jeg kunne “sjæle”… så her er en ny runde med QUIZ til mårrakaffen.

Spørsmål 1: Hva er det dummeste du har kjøpt noen gang?

Svar: ..oooh..hjelpe mæ da!!! Må jeg virkelig tenke på bare én ting?? Vel..øøh..den siste, teite tingen var i alle fall en svær, rosa flamingo i plast – som jeg endte opp med å bevisst knekke beina av og kaste ikke så veldig lenge etterpå – fordi ho hadde “livsverdia” som jeg ikke kunne relatere til 🙈😂😂 (du må ha hørt historia for å skjønne den 😉)

Spørsmål 2: Fortell om en gang når du skjelte ut noen?

Svar: Tja..ikke greit å komme på noe sånn i farta, da jeg med årene har roet gemyttet mitt veldig..men jeg trur jeg kan nevne en hendelse som skjedde for under et år siden.. Brannalarmen gikk (som vanlig i den tida) og jeg lot meg provosere av en av beboerne som fikk seg til å stille seg opp å klage som bare faen på husverten vår. Ekstremt usaklig av han, for ja – blokka er ikke noe palass, men vi veit hva vi har her til den prisen vi betaler – og det er jo pokker ikke husverten sin feil at folk svir mat over en lav sko, og heller ikke angående sikkerheta på bygget..det er nøkkelkort til alt av dører for at det ikke skal komme uvedkommende inn – og like forbanna står den ene ytterdøra likevel på gløtt nesten hver steike gang jeg går ut/inn av bygget? Er DET liksom husvertens feil, at mange her ikke eier normal folkeskikk og lukker døra etter seg?? Fnys!! Sorry..som dere skjønner – æ skjelte han ut, hehe

Spørsmål 3: Finnes det noen ting du gjerne skulle ha lært deg om du hadde tid?

Svar: Masse..men det står ikke på tid, men økonomi..
Har såååå lyst til å ta fjellklatrer-kurs, hoppe i fallskjerm, ta dykkerkurs, kjøre trailer.. ojojoj..kor er de rike, barnlause oldisan uten andre arvinga når man treng dæm 😂

Spørsmål 4: Hvor mange visdomstenner her du igjen?

Svar: Ingen – og har ingen formeining om når nøyaktig hver og éi av de forsvant..

Spørsmål 5: Kan du busvissla? (å sette to fingre i munnen og plystre)

Svar:  Definitivt ikkje!! Kan knapt nok plystre på vanlig måte, hihi

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg