NY DAG – NYTT HJEM..NYTT LIV?

Wuhuu..i dag kan æ bærre rett og slett ikkje la være å smile 😊😊😊

Jeg fortalte jo i et tidligere innlegg (det finner du HER) at jeg atter en gang var på tur til å flytte..fordi jeg hverken klarte eller ville ha det slik jeg hadde der. Men at det dessverre er et godt stykke unna søstersen.

Jeg hadde tenkt å vente til jeg var kommet helt iorden i mitt nye hjem..men nå klarer jeg IKKE vente lenger..da jeg har tålmodighet som en..eeeeeh…ert? 😂

Jeg var oppe til klokka 2 i natt, for å få på plass sofa, tv og spisebordet – så jeg kunne stå opp i mårres og sette meg ned å riktig nyyyyte den første frokosten min her ❤️

Men enda er det myyye å ta tak i, før det blir et skikkelig hjem..

..og da kommer garantert et nytt “se kor steike flott æ har fått det” innlegg 😁🙈😂

Så sitter nok noen nå og lurer på hvor i grønnsvarte hesteræ… har den derre kjærringa havna nå??

Jo… Æ e hjemme ❤️ i Harstad 😁

Var så innmari heldig å få komme tilbake dit jeg bodde, før “naturkatastrofen” ramma meg for nøyaktig 1 år siden. Ikke samme leiligheta, da..men samme bygget..og jeg er SÅÅÅ fornøyd, for her er eneste plassen jeg har bodd de siste 7 årene, som jeg ikke har hatt lyst til å flytte fra.

Hvorfor jeg flytta likevel, lurer kanskje noen nye lesere på? Vel – det står mye om det i en del innlegg fra september og oktober..men grovt oppsummert: møtte mann – gikk på trynet – ble samboer – gikk enda mer på trynet – og endte opp med å bli sparka beina unna. Derfor havna jeg på østlandet hos søstersen, og siden da har jeg ikke hatt ro i sjela.

Men nå er jeg endelig hjemme igjen, hvor jeg hører hjemme..føles nesten som om jeg har fått et nytt liv❤️ ..og om noen overhører den minste antydning fra min side, om å forlate fjellan, havet og alle de nydelige folkan æ har i livet mitt her – vær så snill og gaffateipe mæ fast til anfallet går over 😉

 

14 kommentarer
    1. Å, så godt å lese at du fikk komme hjem 🥰
      Rart med det når man som du er vant til sjøen og fjella der nord. 😍
      Forstår deg godt!
      Leit det er så langt unna søstra di, men du liker jo å kjøre bil, så det går nok bra likevel. Det viktigste er å trives med der man bor selv, og livet!
      Gratulerer, og lykke til! 🙂❤

    2. Guuu så ulik vi e, ingen plassa æ finn så ubehagelig som Harstad, selv etter 15 år borte. Håpe du bli lykkelig dær oppe, og ikkje tryne så hard at du må kjøre landet rundt førr å finne ro igjen. Synes det virke stressanes. Go førjulstid tell dæ 😘 klem

      1. Ja akkurat der, er vi nok veldig så ulike..og det er vel bærre sånn det skal være 😉 Og mhmmm..det håpe jaggu æ og 😱😁😂 Tusen takk for gode ønska, og ei riktig god førjulstid til dæ oxo 🥰 Klem

    3. Så flott. Gratulerer med nytt hjem. Klart det er mye som skal på plass før du er fornøyd, men her skal du jo bo. Kos deg i massevis. Lykke til 🙂

    4. Som jeg sa til deg. Ta meg med 🥴. Jeg savner Bodø skikkelig, men jeg får nok holde meg her på Østlandet enn så lenge 😉.Stor klem 🥰

    5. Å så godt at du har kommet deg hjem! Men akk så langt unna…… kos deg masse nå! Det har du virkelig fortjent! Mange store, gode klemmer 😘😘😘

    6. Kommet deg hjem igjen? Så herlig da. Det var langt borte fra søster! Men det er jo dette som er hjemme i sjelen din. Trivelig leilighet da! Håper du finner roa………..God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg