NOE JEG “ALDRI” GJØR..

..yeppz folkens..i dag har jeg frivillig gjort noe som de som kjenner meg veit at jeg “aldri” gjør..

Jeg har tatt ferga fra byen over til Ibestad.

Etter å ha fått pakka ut tingene mine i går, innså jeg nemlig at jeg har plass til å hente resten også. Fikk det uansett ikke med meg i første runde, siden jeg har fullt opp inni bilen med senga og turutstyret.

Så etter mårrakaffe ute i frisk luft, heiv jeg meg rundt og tok første ferga over dammen.

Normalt sett er jo dette noe jeg ikke gjør, fordi det kjedeligste i verden er fergekø og fergeturer over 10 minutter. Men i dag valgte jeg det fordi det tar bare en god halvannen time i stedet for 3 – 3,5.. Dermed var jeg fremme i huset etter mora mi klokka 9.15..så nå er det litt mer pakking og stabling før jeg suser HJEM igjen..og det blir mest sannsynlig den vanlige, lange veien.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️ og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

4 kommentarer

Siste innlegg