(nesten) FOTO-FRI DAG

I går hadde jeg også en supertrivelig dag, da jeg faktisk var en ny tur til Narvik – denne gangen sammen med ei venninne. Jeg henta ho på mårran, og så brukte vi store deler av dagen på shopping og kos.
Nå skal jeg innrømme at jeg tok meg en foto-fri dag i går.. både fordi jeg stort sett akkurat hadde vært i Narvik – og for meg blir det litt “kjedelig” å knipse bilder av steder jeg akkurat har vært. Skjønner jo at jeg godt kunne holdt kamera andre veier & vinkler enn før, og fotografert i vilden sky til dere..men..nææææh…ikkje denna gangen 🙈

I stedet har jeg knipsa litt på mårran nå – bare for å ha noen bilder å legge ved..som Rusta-nettene…som betyr at nå er jeg strax ferdig med alt av julegaver..

..og så et lite bilde av stua mi pr. NUH!!..

Er jo i oppussings-modus..men tenker at jeg gidder IKKE stresse med å få ting ferdig i løpet av helga..for tar jeg meg god tid og bruker noen dager utover i neste uke – så blir det såååååå himla koselig når jeg er fix ferdig og får pynta til advent neste helg ❤️

Og sånn på tampen – seee..æ har vært på salg..og føler mæ temmelig eg(g)oistisk – som venninna mi sa, hehe 🙈😂

 

 

10 kommentarer
    1. Herlig, gleder meg til å se stua di etter du er ferdig med jobben!
      Du får bake og lage masse godt av alle disse eggene.
      Hva med å steke en haug vafler og fryse!
      God lørdag…Klem fra meg.

      1. Beklager seint svar her, men…
        Ja jeg gleder meg også til å se det ferdige resultatet 🙂
        Visst kan jeg det – syns faktisk det er kjekt å ha sånt som vafler i frysa..bruker å lage “matvafler” med mye havregryn i – genialt til både frokost og kos 😉
        Får si god søndag nå, jeg da.. Klemerz tilbake <3

    2. Da håper jeg du blir fornøyd med oppussinga.. bare det er klart før jul er det vel greit 🙂 Det var masse egg gitt..hehe.. God helg videre <3

      1. Ja jeg krysser fingre & tær for at det blir slik jeg håper 😉 Uff ja – kanskje liiit vél mange – men jeg får garantert brukt de opp i god tid før de blir ødelagt 🙂 God søndag til deg <3

      1. Yeppz..bedre føre var, vettu..eller no sånt, hehe..
        Gleder meg også til å se resultatet når jeg er ferdig..og ja – utrulig deilig å være stort sett i boks med alt..
        Klemmerz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg