MAT MÅ MAN HA – OG SÅ SENKE SKULDRENE

Helluen igjen folkens. Da er jeg parkert for kvelden, og har faktisk fått laga meg litt enkel middag. For mat må man ha, har jeg hørt 🤔

I dag ble det stekt karbonade (ja æ hadde en igjen), poteter og egg.

Ellers har jeg begynt jobben med å senke skuldrene litt etter dagens begivenheter. Om du fikk med deg det forrige innlegget mitt, så har jeg dessverre en del ting som hauet har hengt seg opp i. Men én ting ser ut til å bli annerledes.. nemlig bota. Jeg fikk en kar på melding som veit sånn høvelig hvor jeg er å surrer, og han mener bestemt det kun var snittmåling der. Krysser fingre og tær for det, altså. Og da tenker jeg at grunnen for at det så ut som 60-skilt i stedet for 80 inni tunnelen, er fordi det var mørklagte skilt som egentlig skulle vært lys i. Kan være sabla vanskelig å se noe konkret da..og naturlig nok var det ikke ei skilting ute som jeg har missa. Dobbel kryssing av fingre og tær nå..

Har forresten vært en liten rundtur og knipsa litt bilder her jeg er nå, men må sortere de først. Så de tenker jeg at jeg poster i kveld.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg