MÅRRATANKA OG ANNA “SLUSH”

I dag våkna jeg bokstavelig talt opp inni tenkeboksen. Jeg hadde nemlig rukket å ligge og gruble på ting i flere sekunder før jeg skjønte at jeg faktisk var våken. Det er ingen overdrivelse å si at det foregår mye rart i hauet mitt, og tenker at å kalle det for slush er en grei betegnelse, da tankene bare svømmer rundt i ei tjukk suppe og er hverken fugl eller fisk.

Så jeg har brukt litt tid nå på å finne på ting som kan pense tankene inn på et annet spor. Som å teste balansen med øynene lukket..foran kamera, så det kan du faktisk se på TikTok HER.

Ellers er det faktisk slush-tilstander utenfor hodet mitt også. Noen fikk kanskje med seg at vannet mitt frøs i går?

Vel, den dunken satte jeg inne hos søstersen og henta den ut i mårres, ferdig opptint. Mens derimot alt anna her inne som skal være flytende, er nå på slush-stadiet. Jeg fikk nemlig en sånn genial ide i går kveld (trudde æ) og delte rommet i to med et pledd for å ha det lunere ved senga. Det har vært -18 nå sida i går kveld, og siden camper’n fremdeles er våt og det tyter ut vann hist og her særlig i sovealkovn, måtte jeg bokstavelig talt rive både dyna og puta løs fra veggen når jeg la meg. Så ja, så lenge jeg står på strøm lar jeg kupévarmeren stå på laveste effekt på benken ved siden av senga når det er så kaldt.

I alle fall.. å dele rommet sånn, og å henge opp klær foran vinduene som ekstra beskyttelse fungerte fint, og jeg har ikke trengt å bruke hverken lue eller votter i natt. Meeen.. jeg tenkte jo ikke på det som var bak skilleveggen jeg laga. Huff!! For når jeg sto opp var det -8 der, og alt som inneholder noen form for væske var botnfrosset. Fra saft og melk til diverse matvarer i skapet, som protinella og bacon.

Nå har jeg begynt å få opp varmen igjen i hele hjemmet mitt, så bl.a safta er blitt slush i stedet. Men Herrefredogfaaaader altså, er det mulig? Intelligensen lenge leve si bærre æ..det er definitivt slush-tilstander i hauet mitt til tider ja, haha.

Ha en flottersfin søndag folkens ❤️ CU L8R

4 kommentarer
    1. Slush er godt å drikke, men ikke like greit der det ikke skal være det. Får håper det ikke tar så lang tid å tine opp, og du får en jevn og god temperatur inne. Fader altså, minus 18C var kaldt 🥶 Jeg syntes det var kaldt her med -9,4C. Håper du får en fin søndag allikevel, klem 🤗

      1. Helt enig, hehe ☺️ Alt er heldigvis opptint nå 👍 Ja det er svinkaldt – men nå er det heldigvis “bare” -13 😁
        Takk for det og en riktig fin søndag videre til deg 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg