KOSELIG og SYKT GODT MED BESØK

Heisann i kveldinga alle sammen. Da har guttungen vært på besøk og spist middag sammen med meg..noe så enkelt som osteschnitzel og potetmos som jeg absolutt ikke følte behovet for å forevige. Regner med de fleste veit åssen det ser ut. Til dessert ble det jordbær, vannmelon og en nydelig sitron-is. Det valgte jeg å ta bilde av rett og slett fordi det var steike godt.

Ellers var det utrulig koselig..ja faktisk sykt godt å ha poden innom ei stund.

Han er rimelig opptatt, og normalt må jeg nesten søke om audiens for å få treffe han.  Men han har vært kjærestefri i helga, fordi tøtta er i Oslo på et stormøte i forbindelse med Herbalife..og da passa jeg på å få litt kvalitetstid med kar’n. Ikke noe ondt om tøtta hans, altså – hun er rett og slett fantastisk bare for å ha det sagt, og jeg regner med han gleder seg sykt til hun kommer nordover igjen i løpet av kvelden/natta.

Etter at vi hadde spist og skravla ei stund, kjørte snille glunten mora si en luftetur i ny-doningen som han har gått til innkjøp av.

Men nå er kar’n dratt hjem og Yours Truly akter å la absolutt ALT av oppvask og anna tull være til i mårra. Nå blir det å glo på noe hjernedødt på skjermen til jeg kan gå og legge meg.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️ Sees i mårra.

 

8 kommentarer

Siste innlegg