JEG MÅTTE JO TA NOEN BILDER TIL DERE

I dag har det vært en lang men god dag. Siden været har vært veldig bra, har jeg oppholdt meg i frisk luft store deler av tida. Satt til og med ute og laga mat, som dere kanskje så i det forrige innlegget mitt.

Ellers har jeg faktisk vært ute og gått veldig mye i nærområdet her jeg står parkert nå. En del av gåinga har en grunn, men den får dere ikke vite om før i mårra 😉

Men utenom det har jeg gått tur for å strekke på beina og så bare måtte jeg ta noen få bilder til dere. Kan jo ikke gå tur uten å ta dere med, hehe.

Jeg starta med å tusle meg over ei gammel bru som er like ved her.

Og så bare måtte jeg forevige denna skjeggete saken før jeg surra meg videre.

Neste som fanga interessa mi var elva. Ikke fordi den var så spesiell i seg sjøl, men fordi det var et eldorado av farger blant det sammensurium av vann og trær og knekte greiner der.

Etter hvert kom jeg meg over elva igjen og tusla meg mer mot høyden. Oppdaga jammen et hus oppi lia..ser dere det?

Men dit kursa ikke jeg meg, for å si det sånn. Jeg fant meg en annen, flott oppoverbakke i stedet.

Og ble belønna med en nydelig utsikt på toppen.

Og med det sier jeg takk for i dag, og ønsker akkurat DEG en flottersfin kveld videre ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

10 kommentarer

Siste innlegg