HINKEDAG & en smule FANTASI

Vel – hva kan jeg si..i går ble det en ny sånn derre ufrivillig inne-dag på meg.. for den vonde høyrefoten jeg våkna med i går mårres, bestemte seg for å være skikkelig vanskeligstilt det meste av dagen.
“Vondt´en” hadde bitt seg fast i fotbuen, og gjorde det temmelig vanskelig å gå normalt. Så da fôr jeg nå rundt og hinka for meg sjøl her, og prøvde å få dagen til å gå på ett eller annet vis.

Fikk gjort unna litt småpjusk som jeg har utsatt i laaang tid – som å reparere ei bukse, samt kose-dress-pysjamasen min som var gått opp i en søm. Og så ofret jeg ene hanskeparet mitt, for å lage meg nye pulsvanter. Jeg er totalt avhengig av pulsvantene mine, nemlig..og de gamle var så  utslitt nå, at til og med søppeldunken vegra seg for å ville ta i mot dem..

Men de nye, ble fiiiine di 🤩

Ellers gikk dagen med til å plage hodet litt – i form av å løse sudoku, lese og prøve å ferdigstille noen julegaver.
Så mens regnet trommet på ruta..

..hadde jeg det riktig så koselig, med lys på bordet..

..og et knitrende peisbål inne 😁

Tru ka æ sku gjort uten YouTube og fantasien min, hehe 😉

 

9 kommentarer

Siste innlegg