GÅR IKKE FORT AKKURAT

God mårra folkens..i dag har jeg vært våken i ei halv evighet allerede. Trur ikke klokka var mer enn litt over 5 da hodet var klart for å gjyve laus på dagen. Men jeg sto ikke opp da.. Nei jeg lå leeenge og bare kosa meg under dyna i dag også, og fikk med meg at husets folk dro på jobb. Men til slutt måtte jeg bare gi meg for overmakta og komme meg på badet. Kjenner at sjøl om jeg har null problem med å traske meg ut i naturen, sommer som vinter, er det likevel godt å kunne gå på en normal innedo av og til..og ikke minst var det koselig å starte dagen med å krølle seg sammen i en god stol og titte ut på mårran gjennom et vindu som ikke måtte skrapes for is først, hihi.

Deretter satte jeg på en maskin med klær (pleddene mine), hyra på meg kosedressen, tok med meg frokosten og mårrakaffen og gikk ut og satte på varmen i camper’n..og så bare kosa jeg meg ei stund ute i frisk luft.

I dag har jeg litt forskjellige planer, men tenker at jeg skal ta tingene som de kommer. Vi veit jo alle at ting har en tendens til å skjære seg, hehe.. I går starta jeg prosjektet med å prøve og berge minihjemmet mitt. Og det første som må gjøres er jo å rydde ut av camper’n sånn at det er klart til å begynne tettejobben når jeg har fått tørka den opp innvendig. Men det går ikke fort, akkurat. Det har seg sånn da, at jeg begynner å bli møkke lei av å flytte tingene mine ut og inn. Det har jo vært noen runder på de godt og vél 5 månedene jeg har bodd der..defor hadde jeg en skikkelig “gå-sakte-aksjon” i går, og det var ikke mye jeg fikk knødd meg til å bære ut av den.

Men i dag skal jeg få gjort meg ferdig (trur jeg, trall-al-laaa), og kanskje jeg klarer å få kjøpt det jeg trenger av maling og anna nødvendig dilldall. Så er det bare å vente på at bygget skal tørke opp.

Det vil mest sannsynlig ta et par uker før dieselvarmeren kommer, så jeg har jo god tid på meg til å få unna tetting og maling.. men kjenner at sjøl om jeg ikke har noe å stresse for, har jeg lyst til å bli ferdig med skittjobben før snøen kommer. Tenker at er jeg heldig får jeg alt ferdig og kan flytte inn igjen i god tid før jul..wohoo.

Ha en nydeligvakker torsdag nå da ❤️ og yeppz, en ny mårra-tok finner du HER

2 kommentarer
    1. Du har mye jobb ser jeg. Det går vel sent å bli tørr når det er kaldt?
      Fint at du har en vennine som du kan bo hos imens. lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg