FULL RULLE – OG DERETTER BOM STOPP!

Det er dessverre synd å si det, men det kjennes jammen ut som om dagen er på tur til å gå mot slutten for meg allerede…klokka 19.15??..djiisezz!!

Var våken til vanlig tid, litt før 5 – og da ble det faktisk full rulle i flere timer frem til ca kl.15.. Tok frokosten ute, løp småærend innimellom snyelingene og ikke minst måka kassen på pickup´en tom for snø før jeg henta firkantrørene jeg bestilte forleden dag. De rørene var buntet sammen, noe som gjorde at det ble svintungt –  men fikk hjelp av to sterke karer på sjappa til å bære de ut av lageret og lempe de oppi kassen. Deretter sikra jeg de så godt jeg kunne med jekkestropper og markering på enden, før jeg kjørte til brosan og heiv de av.

Klargjort for bæring fra kassa til kjeller´n av YoursTruly 💪😊

Deretter ble det litt skravling med brorsan mens vi planla litt videre, og jeg fikk hjelp og input til å sette opp ei liste over hva som er viktigst å skaffe til veie når man setter i gang med selve bygginga.

Men alt dette var da frem til ca. kl.15.. og etter det? Hehe.. bom stopp i alt, her.
Har spist et ostesmørbrød og kosa meg med blogglesing – og så datt jeg helt bort på Tiktok.. igjen 🙈

10 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er sliten allerede tidlig på kvelden, når du er tidlig oppe å spretter. Jeg blir sliten bare av å tenke på å bære de rørene. Hva skal du egentlig ha de til? Mulig du allerede har fortalt det, men det har selvsagt fått meg hus forbi 🙈

    2. Hva er det du sier? Nei det hadde jeg ikke fått med meg 😢 Jeg får ikke med meg alle innleggene bestandig, så det hadde gått meg hus forbi…

      1. Det skjønner jeg veldig godt 😊 Det er mye rundt akkurat det, og har du tid eller energi en gang, ligger innlegget under kategorien CAMPER. Mener jeg kalte det “Den store planen – trenger litt hjelp her” 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg