FOR EN START PÅ LØRDAGEN

Halloisen igjen, godtfolk. Etter at jeg posta det innlegget HER der jeg ba så pent om tilbakemelding på et lite problem, måtte jeg beint ut på kjøkkenavdelinga å trakte meg ei ny kanne kaffe.
Djiiiisezz & bananas så trøtt jeg var i trynet.
Jeg prøvde å legge meg i rimelig tid, men ikke snakk om at søvnen ville komme – noe jeg tror kommer av flere grunner. Jeg veit jo av erfaring at jo nærmere vi kommer den tida på året da det er lyst hele døgnet, jo mindre søvn trenger jeg. Og det er jo heilt ok. Men i går gjorde jeg neppe saken bedre med at jeg ikke bare drakk en god del kaffe, men jeg braut jo innpå sikkert en hel ukerasjon med sukker da jeg valgte å dytte innpå det kakestykke jeg skreiv om HER. Kan tenke meg at jeg sovna rundt halv3-ish, og begynte så smått å våken til  liv igjen i normal tid til meg å være. Lå og rulla lenge, men etter hvert tok jeg sats og heiv meg ut av senga og inn på kjøkkenet hvor jeg fikk i gang kaffetrakteren før jeg famla meg i halvblinda inn på badet. Vann i trynet hjalp ikke så veldig mye, så da måtte jeg ut og supe luft med kaffekoppen på slep. Kan ikke påstå at det heller hjalp noe særlig, så da var det inn på badet igjen med ny runde ISVANN i fleisen, før jeg kvinna meg opp og fikk starta på dagens mårrabubbel på TikTok. Det hjalp faktisk å ha noen å “prate” med, og ikke minst at jeg underveis fikk klaska på ei ansiktsmaske mens jeg satt der å jårra.
Lekker ja?

Så var det på tide å begynne og tenke på bloggen. Det skal faktisk litt konsentrasjon til for å klare å holde tunga i den rette kjeften (eller no sånt) når man skal prøve å formidle ting så folk skjønner hva en meiner. Nå er jo ikke akkurat det et problem her da, så etter å ha klart å holde fokuset såpass at jeg fikk ut det forrige innlegget mitt og fått i meg enda en svær kopp med koffein, begynte endelig tåka i hauet (eller skal æ si den lokale Kvæfjordtåka, haha) å lette litt. Men fyttiskjiten for en start på lørdagen, da.

Og hva nå da? Er litt på etterskudd med rutinene mine, men har i alle fall fått i meg litt frokost. Var jo så skjitheldig at jeg arva bacon hos brorsan i går, så da ble det selvfølgelig brødskive med ost, egg og bacon til helgas første frokost. Yummiii.

Ellers tenker jeg nå at jeg tar dagen som den kommer. Ute er det fremdeles tonnevis med snø, men det er grått, mildt og antydning til regn i lufta så det er håp om at våren endelig har bitt seg fast.

Ha en riktig flottersfin lørdag nå da ❤ Det er stor sjanse for at vi sees seinere.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg