ENDA ET FANTASTISK MENNESKE I MIN VEI

Hey & hoppsann folkens..og gooood mårra.

Tenke seg til, i dag er det faktisk påskeaften. I går dro jeg og kompisen på besøk til en fyr han kjenner, og gjett om vi ble godt mottatt altså. Som jeg nevnte i går gikk jeg rett i påskestemning da jeg fikk servert kakao og kvikklunsj. Ellers visste ikke fyren hva godt han skulle gjøre for oss. Vi fikk låne dusjen, og da jeg var uheldig og mista t-skjorta mi i vannet så den ble blaut, ga han meg ei av sine så jeg skulle slippe å gå ut og pakke masse ut av bilen for å finne klærne mine. Vi bestemte oss for å stå parkert hos han i natt, så vi satt inne og skravla og kosa oss lenge utover kvelden før vi køya.

Akkurat nå sitter jeg inne og skravler litt med han fyren..han Olav som han heter, mens kompisen kjører påskequiz på livesendinga si. Olav er en utrulig koselig fyr som bor aleine og kjenner på den samme ensomheita som så mange av oss som er aleine gjør. Og så snill da!! Han heiv seg rundt her på morran og stekte vafler, nok til at jeg spiste det til frokost sammen med han..

..og at vi får med oss hver vår pose med vafler til å ha i bilenr når vi kjører.

Pluss at jeg fikk to bokser med favoritt-energidrikken min, samt en kvikklunsj til hver av meg og kompisen. Trur det blir skitur på han, så tar jeg meg en aketur, hehe.

Så som dere skjønner har jeg vært heldig og truffet enda et fantastisk menneske på min vei gjennom livet. Og jeg er så utrulig takknemlig.

Ellers veit jeg ikke hva dagen bringer. Kompisen skal få gjort seg ferdig med live’n og etter det blir det vel litt skravling til med han Olav før vi surrer videre til – ja gudane veit hvor langt vi kommer i dag, hehe.

Ha en riktig flottersfin påskeaften alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

10 kommentarer

Siste innlegg