EN LANG MEN GOD DAG SNART TIL ENDE

Heisann i kveldinga..er bare innom en liten tur nå for å si takk for i dag. Som jeg surka om i forrige innlegget har detta vært en lang dag.. men heldigvis har det vært en god dag. Nå i kveldinga har jeg vært en liten tur ute sammen med go’venninna og gubben.

Først et lite besøk hos eldste dattera hennes, deretter på butikken. Sjøl om jeg ble med primært på grunn av det sosiale, ble det bittelitt shopping på meg også da.

Men nå er da altså en lang men god dag straks til ende, og det er snart på tide å bysselalle.

Så natti-natt alle sammen ❤️ sov godt og drøm søtt når den tid kommer.

7 kommentarer
    1. Man blir sliten av å kjøre langt, så det er ikke rart at du trenger en dag under dyna og se på serier.🤗👍🏻
      Ha en riktig god natt!🤩

    2. Håper du har sovet godt og at dagen din blir fin! 🙂 I dag var jeg også våken tidlig, klokka fire faktisk. Men det var for tidlig, så snart skal jeg ha en morgendupp 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg