DEN SNODIGE MÅRRAFØLELSEN

God lørdag alle dåkker flotte folkan her inne. I dag da jeg våkna (litt før 6 om det er av interesse) hadde jeg en snodig følelse i kroppen. En følelse av at i dag starter livet..

Det var så himla godt å våkne opp hjemme hos meg sjøl, og jeg hadde en vanvittig følelse av ro og aksept innvendig. Glemt var all motgang og strabaser det siste halve året fra jeg og brorsan starta med bygginga av camper’n. Glemt var alle dager med en evig kamp mot fukt, gjenstridige lekkasjer og sopp. Og glemt var den evige diskusjonen med kontoen om jeg har råd til å leve, ikke bare eksistere. Jeg ble liggende lenge å kjenne på den følelsen før jeg måtte opp og ut på det store badet..og veit dere hva? Jeg velger å fortsette å la glemselens slør dekke til alt det som har vært. For min filosofi er ganske enkel: Det som har vært kan man ikke endre, og det man ikke kan endre eller gjøre noe med må man gi slipp på. 

Så lystig til sinns – faktisk mer enn vanlig, har jeg snart fått i meg dagens første kaffekopp og skal nå snart gjyve laus på frokosten. Regner med at ingen blir sjokka over at det er knekkebrød, kaviar og egg, hehe.

Ellers har jeg planer om å surre meg videre snart. Det blir så tidlig mørkt at jeg vil ha mest mulig av dagen med meg.

Ha en nydeligvakker lørdag ❤️ og ta vare på deg sjøl nå da.

Og så slenger jeg med et lite stemningsbilde fra tidligere i mårres.

6 kommentarer

Siste innlegg