DAGEN DERPÅ med FANTASTISKE GAVER

God første juledag folkens.

Med tanke på overskrifta kan det høres ut som jeg var på et heidundrende kalas i går – men nånei, her var ei stille og rolig feiring sammen med guttungen. Det er bare det at jeg som er vant til å legge meg seinest i ti- ellevetia på kvelden, satt jaggu oppe og så på julefilm sammen med kar’n til klokka 1.30 i natt. Så nå KJENNES det ut som om jeg har vært på en sabla fyllefest, hehe.

Men ellers har jeg det veldig bra. Har vært oppe siden 7.30 og har både spist frokost nummer 1 og laga meg en liten snutt på TikTok. Bare å trykke på linken HER, så får du se litt av årets julegaver. Jeg fikk utrulig mye både flott og praktisk.

Jeg har som sagt bubla litt om en del av de på TT, men vil så gjerne vise dere de som jeg ble aller, aller mest glad for. Vær så snill og ikke misforstå, jeg ble utrulig glad for absolutt alt fra telys, servietter, sjokolade og nisser til tøfler, sudokupenner og hud & hårpleieprodukter. Men med fare for å trampe noen på tærne, var det likevel noen ting som vakte ekstra stor glede da jeg pakka de opp.

Som ny kaffeavtale på CK fra sønnen min ❤️ En gave som både varmer og som jeg virkelig kan gjøre meg bruk av flere ganger om dagen, hele året.

Verdens kuleste SELVRØRENDE kopp av eine niesa mi og forloveden. Gjett om jeg fliiiiirte godt da jeg testa den. Den går på batteri og har en bitteliten “propell” i bunnen som rører rundt i væska for meg. Bare å trykke på en knapp. Latmakken min elsker den 😉❤️

Så fikk jeg jaggu en ny sånn vifteovn som jeg dessverre ødela på tur nordover sist. Den fikk jeg av “familien” min der jeg står parkert når jeg er i byen (les: go’venninna og gubben) Jeg fikk rett og slett hakeslepp da, altså.. for jeg har flydd rundt som en gærning og leita, og delvis mostra over det mennesket som hadde kjøpt den siste vifta så JEG ble fri,, hehe ❤️ Er sååå fornøyd nå.

Og til slutt vil jeg vise dere to gaver som gikk rett i hjertet på meg.. den ene er fra nettopp hun go’venninna mi som skjemmer meg loddrett bort..

En nydelig venninnekopp med navnene våre på..

..og et sitat som passer perfekt. På norsk sier det:

Vi vil være venner til vi blir gamle og senile.  Da blir vi nye bestevenner.” ❤️

Og sist men ikke minst fikk jeg (blant mange andre ting) dette hos”fredagsdate”-venninna mi. Et stort stykke tøy som jeg har sikla etter. Så gjett hvem som skal sy seg nye gardiner og duker til våren? 😍

Finnes ikke ord som dekker det jeg føler når jeg ser på det jeg har fått, men jeg føler meg definitivt velsigna over å ha så mange flotte folk i livet mitt.

Ha en nydeligvakker første juledag videre alle sammen ❤️ Nå skal både jeg og telefonen lades opp litt.

9 kommentarer

Siste innlegg