DA VAR HO HEVVEN UT HERIFRA OGSÅ..

..hvem da? Jo jula, selvfølgelig..
Egentlig var det ikke så mye jeg hadde å lempe ut, for jeg tok absolutt alt unntatt juletreet og kjøkkengardina allerede på mandagen. Liker nemlig ikke at det blir sånn sjokk-tømt rundt meg etter jul, derfor foretrekker jeg å pakke ned over flere dager – akkurat som jeg pynter over tid.

Men i dag var det da definitivt slutt..og da jeg bestandig hekter 2 og 3 kuler sammen før jeg henger de opp..

..så var det bare et “håttefåkk” før treet var ribba 😉

Det var faktisk godt å få det bort nå, og få opp litt andre gardinger her.

De er ikke noen favoritter, fordi det er lengder – og det stjeler så mye av utsikta mi når jeg sitter med mårrakaffen..men det var de eneste jeg hadde dersom jeg ikke skulle henge opp den hekla kappa IGJEN. Takk, men nei takk – den er jeg faktisk drittlei akkurat nå, hehe. Så for å få de litt unna synsfeltet mitt, fant jeg ut at gardinbånd måtte jo være tingen.. Men..så har det seg sånn at jeg HAR jo ikke noen gardinbånd. Så hva gjør man da? Jo…klipper opp brødposer på begge langsidene..og vips er det problemet løst 🤣

Ellers har jeg bare kosa meg i dag..surra rundt her i leiligheta, hørt på musikk på YouTube og tørka litt støv – og selvfølgelig hatt et par kaffepauser under veis – for jeg har det ikke travelt. Faktisk har jeg all verdens tid, så da blir sjaininga kos i stedet for stress..anbefales 😉

 

16 kommentarer

Siste innlegg