DA VAR DET GJORT..OG SEIN LUNSJ I TILLEGG

Jada, da var det gjort!! Jeg er ferdig med legetimen min og det gikk “bærre lækkert”. Siden jeg hadde time rett etter lunsj kom jeg inn med en gang, og det var er flink ungspjæling som sjekka meg i alle bauger og kanter. Alt av hjerte og lunge-lyder var fine, samt blodtrykk. Og det hadde jeg faktisk forventa. Så ble det tatt en haug med blodprøver som jeg får svar på om ei til to uker.. og så fikk jeg med meg et skjema for å registrere hodepina i alle fall en måned

Glad og fornøyd over at ting gikk så bra, tok jeg meg en god kjøretur for å lufte hauet. Og så har jeg hatt et lite ministopp for å se på at dagslyset forsvant..

..mens jeg nøt en sein, medbrakt lunsj.

Gjett om det var godt 🤩

Ha en flottersfin dag videre ❤️ og så ligger det en ny TikTok ute HER

7 kommentarer

Siste innlegg