BLE HALLOWEENFEIRING PÅ MEG OGSÅ

Tenke seg til, det ble faktisk ei lita Halloween feiring på meg i dag.

Ikke særlig skummelt da, men morsomt for tante sin lille mini.

Det måtte selvfølgelig pyntes litt i minihjemmet mitt. Men jeg har jo ikke noe sånt stæsj med meg..alt ligger lagra hos guttungen. Så da måtte jeg lag litt sjøl..med to lokk til aluminiumsformene til Omnia’en min

litt akvarellmaling og papir

og ikke helt perfekte tegneegenskaper

ble det en liten sak for å henge i døra

Og så laga jeg ei lita lyslykt av glasset etter ei ødelagt parafinlampe jeg hadde tatt vare på.

Sånn ut på ettermiddagen, etter at vi hadde vært på Flisa og kosa oss, ble det å kjøre minien for å gå Knask eller knep sammen med en gjeng med unger fra barnehagen og foreldrene deres. Det var skikkelig gøy, altså.. men dessverre ble ikke bildene særlig bra i mørket.

Og nå er det litt kos hjemme hos søstersen som står på programmet, så minien får spist snopet sitt…og når han har lagt seg, er det meininga vi voksne skal kose oss med litt mere snop og Hokus Pokus 2.

Ha en fortreffelig kveld videre 🎃 og Happy Halloween

 

4 kommentarer
    1. Du er kreativ og flink – det der blei bra! Koselig å være med å gå knask eller knep da – her dukket det dessverre ikke opp en eneste liten skumling idag! Klem <3

    2. Så smart og kreativt!🎃🎃🎃
      Det gjorde susen til pynt på Halloween.🤗
      Nyt resten av feiringa!🎃🎃🎃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg