ÅH FY FAEN…NO ER Æ SPENT!!

Jadda boys and girls, nå har jeg endelig gjort meg ferdig med siste fase i operasjon “tett silen” aka The Vagabond Wagon. Og fy faen så spent jeg er!!

For eventuelle nye lesere så bor jeg i en hjemmebygd pickupcamper som jeg og brorsan har bygd…og har hatt lekkasje på lekkasje siden jeg flytta inn i juni i år. Og på toppen av alt oppdaga jeg sopp og mugg for noen uker siden. Det ligger masse innlegg om det her inne under kategorien Camper. Jeg har da jobba som en galning med å prøve å få hjemmet mitt tett og soppfritt, og det absolutt siste jeg nå tester ut er – etter forslag fra brorsan – å smøre de utsatte områdene innvendig med polyester.

Og det er det da jeg har styra med i dag. Jeg har klaska polyesterblandinga inni kriker og kroker og skap der de verste lekkasjene og soppen var, samt at jeg har malt stoffet både i sovealkoven og på sengebunnen..

..samt gulvet. I håp om å holde ute vann og evt sopp som befinner seg bak veggene der det var utbrudd.

Så kryss fingre og tær for meg nå folkens.. for går detta også til svartens – tja – da er det ikke stort annet å gjøre enn å rive hele greia og flytte i telt 😉

Ligger en liten TikTok om dette ute nå – den ser du HER

6 kommentarer

Siste innlegg