HURRA-MEG-RUNDT MED BEINA I VÆRET..

..ja for det kan nok beskrive stilen min her nå i kveld, hehe..var ute og gikk kveldstur sammen med venninna mi – og selv om de har vært veldig flinke med å strø her, viste det seg at det var ET sted på fortauet som var blankpolert – og svusj – der deisa jeg meg rævva i bakken og beina i været så det sang =P Skremte nesten vettet av den stakkars venninna mi, som var livredd for at jeg hadde slått ryggen eller hodet, men jeg landa på ene skinka samt underarmene, så det eneste som skjedde var at jeg nå har “en hvitrev & en blårev” i buksa, hahahaaaa =P

Ellers har dagen vært flott..starta med å dra på trening rett etter frokost, og testa bl.a ut knebøy (der man har ei stang hvilende på skuldrene og så setter man seg så langt ned på huk som mulig..) Drev jo på med en del sånn styrketrening for noen år siden, så jeg var veldig spent på hva jeg ville klare – og ble ganske imponert over meg selv, da jeg løfta 3 sett med 8 repetisjoner på 40 kg uten problemer =)

 

Fikk ikke til å ta selfie, og tenkte ikke på å spørre noen om å ta bilder mens jeg gjorde øvelsen, så det får holde med bilde av stanga, hehe =D

Videre har vel ikke dagen vært så veldig aktiv. Hadde først tenkt meg en tur ut i marka før det begynte å bli mørkt igjen (ca.kl.15)..men så kom broren min på besøk hit, og da ble det til at jeg holdt meg “hjemme”..men har da altså vært å trødd meg en times tur sammen med venninna nå i kveld.

Etter besøket var det tid for litt middag. Go´venninna & gubben gikk for saltfisk m/bacon og tilbehør, mens jeg laga meg veggie-strimler stekt sammen med litt forskjellige nøtter,og så tok jeg potet & gulrotstuing fra tilbehøret til de andre..kjapt & godt =)

 

Og til dessert testa jeg ut en variant av gresk yoghurt jeg ikke har smakt før..den var veeeldig god 😉

 

Tja – det var vel stort sett det jeg hadde på hjertet nå i kveld..kos dere da, alle sammen – og ha en flottersfin lørdag videre <3

 

#blogg #hverdagsblogg #trening #mårratrening #styrketrening #knebøy #mat #middag #sunnmat #vegetarmat #dessert #yoghurt #greskyoghurt 

12 kommentarer
    1. Uff, nå er det glatt og ekkelt overalt. Mange som faller og slår seg…Her i huset også..Ikke jeg…Folk ødelegger rygger og alt, så bare rumpa er et lykketreff nesten 😀 klem

    2. frodith: Ja det er helt sprøtt hvor glatt det er over alt..så ja – man kan trygt si det var et lykketreff..tør ikke tenke på hvor galt det KUNNE gått =O

    3. jammen er du sterke ,dette var imponerande :=) jeg greier knapt løfte en 25 kilos sekk med poteter hi hi ,jeg er ikke sterke det er iallefall helt sikkert. du jobbet nok i dag på den treninga

    4. fruensvilje.blogg .no: Takk for det..men du er nok sterkere enn du tror, for det blir litt annerledes å løfte med nakke & rygg kontra kun med armer rett opp av bakken 😉

    5. Uff da, det er glatt nå, går med brodder eller piggsko jeg. Så ta det pent. Sterk du, greier så vidt å løfte en jordsekk til hagen jeg…men håper å begynne å trene jeg også. For jeg trenger styrke…Kos deg i kveld.

    6. solliv: Huff ja, det er reint ekkelt å gå enkelte steder nå.. Joda, litt sterk er jeg jo..men det er faktisk lettere å løfte med nakke og skuldre, enn å løfte ting rett opp fra bakken 🙂 Og trening er jo bra uansett, da..både for det fysiske og det psykiske 🙂 Takker..og håper du har hatt en fin kveld =D

    7. Så bra du ikke brakk noe i fallet..fortgjort nå..jeg også datt med bena til værs i går..og det var i det jeg skulle sette meg inn i bilen til venninna mi..med tre hunder i bånd, og svisj…der var det en kan, og jeg datt så lang jeg var..med bena under bilen! Det er jo så fort gjort..Håper du ikke kjenner det alt for godt i dag..og ønsker deg en god søndag! Nammm.ser godt ut med mat..må lage meg frokost kjenner jeg…

    8. Toini: Huffameg, ja..man må virkelig passe på nå. Godt man ikke slår seg forderva, i allefall.. Men neida, er litt øm i baken i dag, men det er alt, hehe =D Takk for det, og en riktig god søndag – og god frokost – til deg =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg