ET PAR SKRITT I RIKTIG RETNING

Hei & hoppsann, alle sammen..da er det på tide med ei lita oppdatering igjen 😉

Siden det har vært så himla kaldt i det siste, har gassen til primusen min frosset..og dermed har jeg ikke fått laga noe varmt på et par dager. Så for å få litt varmt i skrotten i går, avtalte jeg med broren min – som bor i en av nabokommunene til Harstad – om å få låne kjøkkenet hans litt. Det var kjempekoselig med en liten skravlestund, men etter hvert var det på tide å surre videre. 

Som jeg skreiv i går, er det veldig dårlig brøyta rundt om kring på rasteplasser og parkeringsplasser..og det endte med at jeg måtte kjøre hele 10 mil før jeg fant et sted å stå i natt..og en smule småtrøtt i trynet, rigga jeg meg til med litt kveldskos..

 

..før jeg krøyp godt ned i posen og slokna som et lys, hehe =P

Og i dag våkna jeg til en flott utsikt..og heldigvis litt mildere vær =D

 

Etter frokost-seansen min, surra jeg litt videre, og til et nydelig sted i utkanten av selve Harstad.. Parkerte og tok meg en liten rusletur, og kosa meg mens jeg knipsa et par bilder..

 

Lyset forsvinner raskt enda..

 

Men såååå skjønner dere, tok dagen ei heilt ny og positiv vending. For det første ble jeg “hånka inn” av bestevenninna mi..som skikkelig poengterte og dobbelt-poengterte at de har et ledig gjesterom..så nå er jeg parkert hos henne og gubben, og har avtalt at jeg skal være her på ubestemt tid..om så til jeg finner et sted å bo..

Og så..nesten samtidig, fikk jeg beskjed fra ei anna venninne om at hun og foreldrene hennes, låner meg penger så jeg har til depositum..

Jeg mener..hallooo..tenk at jeg har SÅ fantastiske mennesker rundt meg <3

Så nå går det ikke bare ett, men to raske skritt i riktig retning..og krysser fingre og tær for at jeg finner et rimelig sted å bo..kjapt =D

Ha en nydeligvakker dag videre da, alle dåkker flotte folkan der ute, som tenker på meg og er bekymret for meg. Stor Helene-klemz til dere alle <3

 

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #hjelp  #venner #godevenner #glad

20 kommentarer
    1. Glad for å høre at det ser lysere ut for deg nå :)) Så kan du heller ta turer med Kongen når det er mildere og du har lyst på en tur “ut i det fri”… Nydelig vinternatur på bildene <3<3

    2. så koselig du er på plass der da, sikker på at det er mer slik du bør ha det nå 🙂 Ikke fryse ut i en bil hele vinteren 🙂 Håper alt ordner seg <3 Klem <3

    3. annebe: Ja det er godt å vite at ting nå ser ut til å ordne seg 🙂 Og helt sant..er nemlig mye koseligere med sånne turer 😉 Joda..ikke noe å si på naturen her 🙂

    4. frodith: Jada, kjenner at det nok var det beste som kunne skjedd nå, tross alt =D Og nå er jeg såååå optimistisk for resten som må falle på plass..ordner seg garantert til slutt =D Klemz <3

    5. stavangerinmyheart: Jaaah..ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er i dem..og hvor heldig jeg føler meg som har de i livet mitt =D Takk for det..og en fin kveld til deg også 🙂

    6. Åhhhhhhhh…. så BRAAAA!
      De menneskene du har rundt deg er sikkert like glad for deg som du er for dem. Jeg beundrer eventyrlysten din, men må erkjenne at jeg har vært litt hønemor-bekymret. 😀
      Ha en super lørdagskveld! Klemmmmmm <3

    7. Se der ja, det der tror jeg på….lys i tunnellen og håp i sikte….Det går veien nå Helene….tenker på deg hele tida….Du er et nydelig menneske 🙂 stor klem herfra Fredrikstad.

    8. Så BRA….DEt var godt å høre…og godt du har gode venner….Kos deg! og håper det funker….:-) ha en god kveld i varmen!!

    9. Ei_heks: Joda..jeg må nok innse at de setter pris på meg..ellers hadde de nok aldri hjelpt meg så mye =D ..og du, da..hønemor..det syns jeg er utrolig koselig å tenke på <3 En fortsatt flottersfin kveld til deg. Klemme-klemz =D

    10. solliv: Jada, nå er det både lys og håp..og det er sååå godt =D Og tusen, tusen takk for det..det varmer så å høre <3 Stor klem i retur =D

    11. Toini: Ja jeg er så utrulig heldig, at jeg finner ikke ord =D Takk for det..og yepp, krysser fingre og tær :)) En riktig god kveld videre til deg også 🙂

    12. Margrethe: Ja vet du, jeg føler meg faktisk reint velsigna som har de flotte folkan rundt meg =D Tusen takk for det 🙂 Klemme-klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg