TROR JEG MÅ FINNE EN BASE..

Heisann folkens..yepp, det er liv i ho gamla enda, hehe 😉 Hadde en flott dag i går, og ble enig med kongen om at vi skulle tusle oss mot Lofoten og se hva dagen ville bringe. 

Det var heslig, vått snøvær til å begynne med, men etter hvert klarna det opp..og utpå kvelden parkerte jeg kongen og rusla meg en tur langs veien for å strekke på beina. Det var godt – men fy fasan så kald..det skikkelig reiv i fjeset, hehe 🙂

 

..elendig kvalitet med mobil i mørket, men pyttsan 🙂

 

 

Etter spaserturen, kjørte jeg litt til før jeg parkerte for natta. Valgte å legge meg i bilen, da det fremdeles var bikkjekaldt..faktisk så kald at kongen sleit med å starte i mårres..huff..

 

Men det var et vakkert syn som møtte meg i mårres..ingen tvil om det <3

 

I skrivende stund står jeg parkert utenfor Kabelvåg, og vurderer å snu.

 

Hvorfor? ..vel..jeg har sett Lofoten “en million” ganger, til alle fire årstider..og prøver nå å tenke fornuftig og økonomisk. Det blir sabla dyrt om jeg bare skal kjøre ivei, uten mål og mening.. Det mest fornuftige hadde vært å finne meg en plass som jeg kan bruke som fast base ei stund fremover..så følg med, følg med..kanskje har jeg funnet ut av det til neste innlegg 😉

 

 

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #tur #biltur #utpåtur #måneskinnstur #kaldt #vinter

 

16 kommentarer
    1. Marit: Vel, det verste var for stakkars kongen min. Selv har jeg solid vinter-sovepose, pluss extrem-varianten av fjellduken, så jeg lir inga nød når det kommer til varme, jeg 😉 🙂

    2. Fint med snø i passe mengder, men skikkelig kaldt liker jeg ikke..her er det ikke så veldig kaldt nå..par kuldegrader kanskje :)) Vakre bilder av flotte fjell og natur.. Håper du finner deg en base der du kan bli en stund da… <3<3

    3. det var en vakker morgen ja,men jeg håper ting retter seg så du får en permanent base fort,for ja det kan fort bli dyrt om du bare suser rundt også,da er det litt annerledes på sommerstid ,lykke til

    4. Ei_heks: Takk for det 🙂 ..hehe..tro meg, jeg vet godt hvordan du har det..men fant fort ut at dersom jeg skulle leve som friluftsmenneske året rundt, måtte jeg bare komme over både det å være mørkeredd..OG ha høydeskrekk 😉

    5. annebe: Joda..godt med snø og litt kulde..men jeg liker heller ikke når det blir for kaldt. Takk for det 🙂 ..ja jeg jobber med saken, for å si det sånn =D

    6. fruensvilje.blogg .no: Jada, vakkert i massevis 🙂 Ja jeg satser på å finne meg en plass..for gjett om det koster, summa summarum 🙂 Og jah..noe heeelt annet i de andre årstidene.. Takk-takk =D

    7. frodith: Joda, visst er det campingplasser..men deeet er nok ikke noe for meg. Da skal det stå bra om liv, hehe 😉 Eventyrer, da..hihi..takk for det =D Skulle gjerne kjørt sørover nå, men alt tatt i betraktning – og særlig økonomien – bør nok det være til det våres mer i bakkene 😉

    8. Uff..ja det er jo ikke tiden å sove i bilen heller..blir veldig kaldt…Blir spennende å se hvor du ender…kanskje i båten hos kompisen? Ja tenk om bilen ikke starter da…og du står der! Du må jo lade telefon osv…Håper du finner ut av det. Lykke til og stor varm klem til deg fra meg!

    9. Toini: Nei det er nok ganske feil årstid for å sove i bilen..men har ikke så mange andre valgene, annet enn å bo litt her og litt der hos venner. Kompisen min er nok uaktuelt..for det første er båten på vestlandet å går, pluss at sånt kan jeg kun gjøre når båten ikke er i drift..har ikke lov å være med dem ut. Finner nok ut av ting, skal du se..og problemet med kongen har jeg nå løst, ved å kjøpe meg en mobil starter, så jeg kan gi meg selv starthjelp 😉 Tusen takk for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg