GRUBLER LITT MENS JEG KOSER MEG

I skrivende stund sitter jeg og koser meg med bål og litt sein lunsj, i fjæra ved et sted som heter Rotsund..

 

Veldig trivelig her..men jeg klarer ikke la være å gruble litt..lurer seriøst på hva Universet prøver å fortelle meg akkurat nå..
Har sovet som en stein i teltet i natt, og våkna til en ny, vakker dag med knallsol.
Fikk fyrt i gang bålet og laga frokost, og surra meg sakte men sikkert videre nordover. Med andre ord, bare fryd og gammen =D

Men!!..både i går og i dag, er kneet kjempevondt igjen. Er jo garantert et resultat av at jeg har ligget å kava under bilen i to dager, men farsken..nå skal jeg bare glemme å ta beina fatt og traske noe særlig i fjellheimen mens jeg er på tur. Klarer nesten ikke bøye det nok til å komme med opp og inn i kongen på en normal måte..

Derfor undres jeg – hva er lærdommen jeg skal ha ut av dette?..for jeg KAN jo ikke slutte å fixe på kongen..da kommer jeg meg ingen steder til slutt..
Makan!!

Meeen..kose meg gjør jeg uansett..og her kommer noen få bilder av hva jeg har sett hittil i dag..

De to første her er tatt da jeg tok en avstikker gjennom Birtavarre og innover Kåfjorddalen.

 

 

Det neste er fra et pausestopp i Djupvik (mener jeg det var) Aner ikke hva fjellene heter, men vakre er de <3

 

Og de to siste er fra her jeg sitter å koser meg med sein lunsj og kaffe 😉

 

 

Tviler egentlig på at det kommer noen mer fra meg i dag – og jeg vet ikke om jeg får svart på kommentarer eller gått gjennom innleggene til de av dere som jeg følger..men regner med dere forstår 😉

Så kos dere masse-masse alle sammen, og ha en flottersfin dag videre 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #turblogg #biltur #natur #naturfoto #fjell #hav #bål #bålkaffe #bålkos #lunsj #mat #bålmat

18 kommentarer
    1. Himmel så herlig <3 Ja, ikke de vonde knærne da, men bildene, og den vakre naturen du er omgitt av <3
      Kjipt med biltrøbbel. Da hadde nok NAF vært løsningen for meg. Men sånn er vi forskjellige. Synes du er tøff, som fikser og trikser selv <3
      Kjekt å være på tur. Og kjekt å sove i telt også. Jeg var på teltferie i fjor, men holdt meg til campingplasser og sivilisasjon. Er ikke tøff nok til utmarka enda 🙂
      God tur videre <3

    2. helt nydelig og så deilig med blå himmel og solskinn 🙂 ,tja hva er det som plager kneet ditt ? jeg strevde sånn med et kne,jeg fikk opperasjon,en betendelse hadde kapslet seg inn rundt menisken,etter det har kneet vært fint :)) ellers burde du kanskje ordne deg litt med en rampe til kongen når du mekker så du slipper å krype så masse,god tur videre

    3. Ser ut som det er stille der. Nydelige bilder. Jeg er selv ingen friluftsmenneske, men får lyst til å bli det når jeg leser bloggen den:) Kos deg masse 🙂

    4. Eva: Takk så mye for det 🙂 ..nei heldigvis trenger jeg ikke NAF (annet enn når jeg kjørte meg fast i myra i vår, hehe 😉 Ja det er deilig med telt-ferie, og jeg er jo veldig glad i å være for meg selv..kanskje litt FOR mye ensom ulv, av og til 😉 Takk for det 🙂

    5. fruensvilje: Ja det er vakkert i nord, nå 🙂 Vet ikke helt hva som er med kneet..har vært i MR, men ikke fått svar enda… Joda..en rampe hadde vært bra..men blir for tungvint å dra med seg over alt..vet jo aldri når noe skjer, så jeg må under igjen.. Takker så mye for det 🙂

    6. due: Ja det var veldig stille og godt der 🙂 Takk for det 🙂 Man er heldigvis forskjellige..men moro at jeg inspirerer litt, hehe 🙂 Takk-takk 🙂

    7. Ser så utrolig herlig ut…..jeg bare nyter bildene og tenker at du må være glad og lykkelig, selv om kneet er vondt, det er jo tråkige greier….sov godt, god bedring…

    8. Ish…så dumt at kneet skulle krangle nå..men om du er litt forsiktig noen dager..så blir det kanskje bedre..sånn er det hos meg…og prøv å ikke sitte på knærne..flor da rører menisken på seg…God bedring! og kos deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg