LYKKEDAGEN =)

Som jeg nevnte i forrige innlegg, hadde jeg litt av en lykkedag i går..syns nå jeg, da 😉 (kanskje fire- og femkløverne jeg fant i forrige uke, gjorde utslaget? ..det innlegget kan du se her hvis du vil)

I alle fall..da jeg var i Tromsø i går, var jeg innom telebutikken “min” (ingen reklame her 😉 for å få hjelp med ei innstilling på telefonen. De (i likhet med samme butikk her i byen) fant ikke ut av det..men – karen sier til meg, at dersom jeg kunne tenke meg å forlenge bindingstiden på abonnementet mitt, fikk jeg en gratis gave..
Eeeh…jatakk..jeg hadde likevel ingen planer om å kvitte meg med hverken abonnement eller leverandør, og en Bluetooth-høyttaler til flere tusen, sier i alle fall ikke JEG neitakk til 😉

Deretter, på turen hjem stoppa jeg på “min” bensinstasjon (fremdeles ingen reklame 😉 for å kjøpe meg en is..og tenk – jeg hadde glemt at jeg hadde en oppspart kupong liggende inne der – så isen ble gratis, den..wuhuuu =)

Så, da jeg var kommet meg hjem til Harstad-byen, stoppa jeg på “min” butikk for å handle med meg litt matvarer (..neida, ingen reklame her heller 🙂
Der oppdaga jeg bringebær <3 
Og tenk – kurvene på 125gr kosta 37,90..og de på 300gr kosta 19,90 bare fordi det var et annet merke..og flaksen her, var at selv om klokka var over 6 på kvelden, var det to store kurver som sto og lyste mot meg.
Hehe..gjett om jeg var snar å røske de til meg =P

Så ja – gårsdagen var stort sett rein lykke for meg =)

Har du ofte sånne lykkedager?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #lykke #hverdagslykke ##flaks #gratis #høyttaler #bringebær

12 kommentarer
    1. Fint å finne lykke der den er..ja, i slike ting som du viser her bl.a :)) Veldig greit å få gave for noe en uansett hadde tenkt å fortsette med.. da har man ikke blitt “lurt” til å abonnere.. Ser veeeeldig gode ut de bringebæra <3<3

    2. annebe: Helt sant..det er de små gledene i hverdagen som virkelig teller, syns nå jeg =) Og ja – de var veeeeeeeeldig gode 😉 Siden jeg er alene, ble 600gr bær mye – så jeg laga syltetøy av halvparten, hehe =D

    3. Så deilig med noen sånne dager!! ja den høytaleren og noen andre ting kunne mannen min få som gave om han kjøpte den nye telefonen og abonement…Jeg fikk han fra det da vi har annet teleselskap, og han trengte ikke ny telefon! hihih..men om man trenger det så er det jo topp å få med gratis gaver…det er jo helt topp når du allikevel skulle fortsette..DA hadde jeg også sagt jatakk…hihihi..lenge siden vi har hatt noen lykke dager…Bjørn kjøpte sånn høytalerplanke til tv i dag…og får den ikke til….hihihi Kos deg med lykke dag!! det fortjener du! klem

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det var nettopp det..hadde jeg måtte bytte abonnement eller at det hadde kosta meg noe ellers, hadde jeg ikke gidda 😉 Huff..ja du/dere har jo vært forfulgt av uflaks ei god stund nå. Krysser fingrene for at det endrer seg snart – og at Bjørn får til den nyinnkjøpte høytalerplanken =D

    5. frodith: Ja jeg har IKKE råd til å kjøpe mye til de prisene. Derfor følte jeg meg sykt heldig i går, for sånne “røvertilbud” blir jo vanligvis røska vekk på null tid 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg